• Members of the WAG-gang

    Xavi - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    ReinaxRamos - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Exposito - Elena - WAG van David Villa.
    Ventimiglia - Marjolien - WAG van Yoann Gourcuff.
    Roadrunner - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Followill - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Corvette - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Duerre - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Number4 - Nikki - WAG van Cesc Fabregas.


    [ bericht aangepast op 1 juli 2011 - 12:02 ]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Slaap lekker, Esther (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Duerre schreef:
    (...)
    Ik kan toch niet slapen, dus dat heeft ook geen nut. :')


    Kijk dat probleem heb ik nou ook.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Roadrunner schreef:
    (...)

    Ik zou het ook best willen weten. Iedereen vindt me nu natuurlijk een ongelofelijk te veel pratende bitch. Maar verder weet ik niet wat ik irritant vind, eigenlijk niets...

    Dan schrijf je alleen positieve dingen. We moeten morgen maar even kijken als er wat meer mensen online zijn.


    Hope goes lost but never dies.

    Duerre schreef:
    (...)
    Dan schrijf je alleen positieve dingen. We moeten morgen maar even kijken als er wat meer mensen online zijn.


    Jaoh doen we. Ik wil nu wel eens weten wat mensen over me denken!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Maar hoe doen we dat dan, want als we alles naar een persoon sturen is het niet echt anoniem meer... Iemand die te vertrouwen is die niets doorlult? Misschien kan zo'n bemiddelaar helpen?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Maar nu ga ik me laptoppie uitdoen, want hij is bijna leeg door al mijn gepraat. Slaap lekker sweeties <3


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Roadrunner schreef:
    Maar hoe doen we dat dan, want als we alles naar een persoon sturen is het niet echt anoniem meer... Iemand die te vertrouwen is die niets doorlult? Misschien kan zo'n bemiddelaar helpen?

    Nah, een bemiddelaar is lame. We moeten iemand hebben die niet in de wag-gang zit, maar wel iedereen in EC kent.. Misschien kunnen we Bella vragen ofzo.
    Idk, ik ga ook slapen.

    Goodnight Anne. <3


    Hope goes lost but never dies.

    Zo gezellig was het hier gisteren dus niet. Ik moet vaker aanwezig zijn merk ik haha. _O_
    Maaar goed once again kan ik niet blijven want ik moet broodjes smeren met de dames voor het mega feest bij ons dan ga ik werken en dan ga ik naar mijn toptalenten bij ons op de dam kijken so have a nice day.
    + Voor de mensen die nog wouden meeten in Utrecht misschien een datum?: Zaterdag 28 Augustus? Ik weet niet of iedereen dan al terug is van vakantie etc..


    Everything is worse without music.

    Goeiemorgen. (:

    - Ik hou mijn menig over het gevalletje ook maar. En we weten vast wel waarom, want ik loop zelf al op de toppen van mijn tenen -

    [ bericht aangepast op 2 juli 2011 - 8:52 ]


    Tears are words the heart can't say.

    Goedemorgen (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Followill schreef:
    Zo gezellig was het hier gisteren dus niet. Ik moet vaker aanwezig zijn merk ik haha. _O_
    Maaar goed once again kan ik niet blijven want ik moet broodjes smeren met de dames voor het mega feest bij ons dan ga ik werken en dan ga ik naar mijn toptalenten bij ons op de dam kijken so have a nice day.
    + Voor de mensen die nog wouden meeten in Utrecht misschien een datum?: Zaterdag 28 Augustus? Ik weet niet of iedereen dan al terug is van vakantie etc..


    28 Augustus is goed voor mij (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Anne ik ben bezig met gewoon het verhaal op zich al online te zettenn. (:


    Tears are words the heart can't say.

    Frozen Love • One Direction

    [ bericht aangepast op 2 juli 2011 - 9:01 ]


    Tears are words the heart can't say.

    Goedemorgen *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ben ik weer dudies (:


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.