• ja je leest het goed xD ik zag net bij iemand in der gastenboek
    Lieve Tokio Hotel fans!¡..,

    Er worden heel veel TH-FANS in-elkaar geslagen (soms wel tot moord pogingen!¡..,)

    Daarom vind ik dat wij ieder jaar een moment stilte moeten houden voor de FANS die dood zijn en die lastig gevallen worden..,

    Op: 4-8 (4 augustus) om 3uur..,1 minuut stilte.., voor alle TH-fans die dood zijn & lastig gevallen worden omdat ze FAN zijn..,

    Stuur deze mail naar zoveel mogelijk andere TH-FANS..,

    Heel erg bedankt!¡..,

    Vergeet het nooit meer!¡..,

    xxxxxxXXXXXxxxxxxxxsmarti3…,

    Dear Tokio Hotel fans!¡..,

    A lot of TH-FANS are beating up and very badly (or even killed!¡..,)

    So, I think we could have once year one moment of silence for the victims..,

    These a perfect moment for such one silence should be the (4-8) fourth of august at 3 at the o’clock.., 1minut silence..,

    Please sent this mail to a lot of other TH-FANS..,

    Very much thanks!¡..,

    Don’t ever forget!¡..,

    xxxxxXXXXXXxxxxxxxxxsmarti3…,

    Ließe Tokio hotel fans!¡..,

    dort werden voll viel TH-FANS oben schlagen (manchmal selbst massakrieren!¡..,)

    darum mein ich das wir jerder jahr ein moment stille mussen halten..,

    an 4-8 (4 augustus) an 3uhr.., 1 minute still..,

    send dieser mail nach soviel moglich andere TH-FANS!¡..,

    veile dank!¡..,

    vergess dieser nimmer mehr!¡..,

    xxxxxXXXXXXxxxxxxxxxxxxsmarti3..,

    MOET dat persee op mijn B-DAY ;D?-_-'
    oke ik weet dat ik miss een beetje aanstel...maar .wat als jij dan jarig was...en dan gaan ze 1 minuut stilte houden en triest doen en zo ONGEZELLIG XD
    mensen die mij kennen weten wel dat ik altijd heel Hyper/druk/melig ben ;D
    en ik haat ongezelligheid en anti melige mensen xD
    dus ^^


    don't Worry...Be gay.

    ik heb nou al spijt dat ik deze topic heb gemaakt ;O -_-''


    don't Worry...Be gay.

    maar der is nog nooit een fan vermoord zelfmoord wel ma da van die moord was een grap van haters om fans bang te make en dervoor te zorge da ze geen fan meer zoude zen :S


    Take The Past, Burn It And Let It Go

    nou ik ga het herdnekn maar ik ga het bergeten:S moest jij het nog wetenwat wel zal het is op je B-day* zou je het me dn nog is willen laten weten?:8
    xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Mwuhahha, dat staat in mijn profiel! MAAR EEN ACHTERNICHTJE VAN MIJN BF IS DOOD GESLAGEN, EN IK LIEG HIER NIEJH OVER, IK BEN ZELF OOK AL EEN KEER IN ELKAAR GELSLAGEN OMDAT IK EEN VEST VAN TH DROEG!!!!
    MAAR SINDS ZE WETEN DAT IK EEN VADER HEB DIE ZE DAN IN ELKAAR SLAAT LATEN Z EMIJ MET RUST! XD

    XX Maaike
    P.S.
    Mijn buurman is op mijn verjaardag gecremeerd, ik vondt dat ook neijh leuk, maarjha, ik heb het niejh verzonnen van die herdenking en ik vindt het redelijk belangrijk!

    Ließe
    ? je weet toch zeker wel dat ß een ringel s is? dus 2 ss-en? en niet een gewone b, die je gebruikt bij liebe?
    lees: Ließe zeg: liesse


    You'd took my breath but I'll survive.

    ik heb nou al spijt dat ik deze topic heb gemaakt ;O -_-''
    moet je hem weg hebben?


    You'd took my breath but I'll survive.

    ik heb nou al spijt dat ik deze topic heb gemaakt ;O -_-''
    moet je hem weg hebben?

    JA HIJ MOET WEG!! ;D


    don't Worry...Be gay.

    hoeveel mense zijn er mss al doodgegaan voor TH?o.O bij ons vindt niemand het erg dat we fan zijn eigelijk... zijn we de enige ofzo?

    hoeveel mense zijn er mss al doodgegaan voor TH?o.O bij ons vindt niemand het erg dat we fan zijn eigelijk... zijn we de enige ofzo?

    Don't ask me ;D


    don't Worry...Be gay.

    maar der is nog nooit een fan vermoord zelfmoord wel ma da van die moord was een grap van haters om fans bang te make en dervoor te zorge da ze geen fan meer zoude zen :S


    Nja maar er worden er wel heel veel in elkaar geslagen..

    maar der is nog nooit een fan vermoord zelfmoord wel ma da van die moord was een grap van haters om fans bang te make en dervoor te zorge da ze geen fan meer zoude zen :S


    Nja maar er worden er wel heel veel in elkaar geslagen..


    Vergeten : en ook veel mensen worden uitgelachen gewoon omdat ze fan zijn..

    maar der is nog nooit een fan vermoord zelfmoord wel ma da van die moord was een grap van haters om fans bang te make en dervoor te zorge da ze geen fan meer zoude zen :S


    Nja maar er worden er wel heel veel in elkaar geslagen..


    Vergeten : en ook veel mensen worden uitgelachen gewoon omdat ze fan zijn..

    JA ik ook ;O maar dan zeggen ze : Grapje ;D en dan zeg ik : Lach me dood -_-*stil stil* zie..ga bijna dood vaN HET LACHEN ;o NERDOOOOS XD


    don't Worry...Be gay.

    hou gewoon geen minuut stilte maar denk gewoon aan hun
    moet je to ni stil voor zyn:P