• Members of the WAG-gang

    Xavi - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    ReinaxRamos - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Exposito - Elena - WAG van David Villa.
    Ventimiglia - Marjolien - WAG van Yoann Gourcuff.
    Roadrunner - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Followill - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Corvette - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Duerre - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Number4 - Nikki - WAG van Cesc Fabregas.


    [ bericht aangepast op 1 juli 2011 - 12:02 ]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Xavi schreef:
    (...)Uhu. Ik zei in het vorige topic al dat ik me hier vaak ongewenst voelde. En met al die miserie. Kim, die ruzie met lindsey, we weten allemaal dat we niet van buitenstaanders houden, als we dat laten merken krijgen we weer mods aan ons been en ik ga eerlijk zijn. Ik moet Lien al een lange tijd niet meer..

    *was niet in dat topic, waarom mis ik altijd alles*
    Kijk, dat met Kim en Lindsey was gewoon lastig. Lien is veranderd sinds ze Heroes kijkt/keek, ze is gewoon minder into de voetbal en meer into die acteurs daarvan.. Dat moet op zich kunnen maar ze is ook veranderd qua hoe ze in EC doet en dat is gewoon lastig.
    Maar JIJ, kleintje, moet wel weten dat jij hier helemaal niet ongewenst ben. Ik vraag me juist heel vaak af waarom jij in online vrienden staat en je dan niet in EC bent. You should talk more, we love you.


    Hope goes lost but never dies.

    ReinaxRamos schreef:
    Serieus, als we dit nou even achterwege laten. We weten niet wat Marjolien gaat doen, dus laten we daar ook niet te vroeg over gaan oordelen. Wij zijn op deze manier geen haar beter.
    Dus serieus, we gaan nu over andere dingen praten, anders word ik boos.

    Daar sluit ik me bij aan.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Roadrunner schreef:
    (...)

    Waarom ligt dat gevoeliger, als ik vragen mag?

    Ik bedoel dat ik Elena gewoon een soort van keihard negeerde tot ze sorry zei, wat ze al snel deed en toen was het goed. :')
    Maar daar ging het niet om, Lien is volgens mij gewoon veel sneller beledigd en gekwetst ofzo. Dus moet je wat meer op je woorden passen.
    IDK IK PRAAT ONZIN HET IS LAAT.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik zal mijn duidelijk mening nu maar voor me gaan houden voordat ik Esther en Reina op me dak krijg.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    (bloos)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind



    Kijk, dit is een leuke opvulling zeg. :Y)


    Hope goes lost but never dies.

    Duerre schreef:
    (...)
    Ik bedoel dat ik Elena gewoon een soort van keihard negeerde tot ze sorry zei, wat ze al snel deed en toen was het goed. :')
    Maar daar ging het niet om, Lien is volgens mij gewoon veel sneller beledigd en gekwetst ofzo. Dus moet je wat meer op je woorden passen.
    IDK IK PRAAT ONZIN HET IS LAAT.


    Oh, kijk daar zou ik dus nooit rekening mee houden. Daar ben ik veel te veel bitch voor.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Roadrunner schreef:
    Ik zal mijn duidelijk mening nu maar voor me gaan houden voordat ik Esther en Reina op me dak krijg.


    Jij weet zo ongeveer wel hoe/wat ik denk, maar ik ben er nu echt klaar mee.
    Ik heb geen zin in allemaal gezeik en gezeur en een hoop gekut om onzin.
    Weet je wat ik dacht? Dat we met zijn allen een leuke groep meiden waren die bevriend met elkaar waren, maar de laatste tijd lijkt het er minder op.
    En nu ga ik slapen.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Roadrunner schreef:
    Ik zal mijn duidelijk mening nu maar voor me gaan houden voordat ik Esther en Reina op me dak krijg.
    Was ik ook aan het denken. Ik ga wel slapen voordat ik uitbarst.


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Duerre schreef:



    Kijk, dit is een leuke opvulling zeg. :Y)



    Deze is waaaay better _O_


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind



    Kijk hier word ik nou vrolijk van.:9~


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ey maar jongens het is ook niet goed om alle frustraties voor je te houden, dus die kan je er beter uitgooien, dan is dat ook meteen duidelijk.


    Hope goes lost but never dies.

    Duerre schreef:
    Ey maar jongens het is ook niet goed om alle frustraties voor je te houden, dus die kan je er beter uitgooien, dan is dat ook meteen duidelijk.

    Als we dat allemaal doen krijgen we alleen maar verschrikkelijke ruzie's ofzo en allemaal bommen die uitbarsten.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    ReinaxRamos schreef:
    (...)

    Jij weet zo ongeveer wel hoe/wat ik denk, maar ik ben er nu echt klaar mee.
    Ik heb geen zin in allemaal gezeik en gezeur en een hoop gekut om onzin.
    Weet je wat ik dacht? Dat we met zijn allen een leuke groep meiden waren die bevriend met elkaar waren, maar de laatste tijd lijkt het er minder op.
    En nu ga ik slapen.


    I know.
    En dat dacht ik ook, maar mensen veranderen en groepen vallen uiteen. Daar is mijn groep hier in Nijmegen het bewijs van.
    Slaap lekker lieverd <3


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Slaaplekker Reina! <3


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind