• Mijn vriend en ik hebben deze week een geweldig voornemen gehad. Nadat ik twee weken terug(misschien was het vorige week?) hallucineerde over een man met een mes en een pistool en op straat in slaap viel en half in coma lag, met het gevolg: De volgende dag een kater zo groot als een poes, bedacht ik me dat ik maar iets minder zou gaan drinken in het vervolg. Mijn vriend denkt daar sinds dinsdag ochtend net zo over, nadat hij drie keer voor de aldi heeft gekotst en vervolgens nog twee keer thuis. Daarvoor had hij nog ruzie met een paar jongens die net zo dronken waren als hij, maar de conclusie is: Hij gaat ook minder drinken op één avond.

    Dus mijn vriend en ik hebben een voornemen om minder te zuipen als we gaan stappen. Onze hersentjes moeten nog langer leven dan vandaag en ik hou niet van kotsende jongens of supergrote katers.
    Wie heeft nog meer een leuk voornemen na een minder leuke beleving?


    Ik ben gemeen xoxo

    Dat neem ik me elke keer voor, en nog lag ik afgelopen zondag nog brak in mijn bed :')


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik zou me eerder zorgen maken om mijn lever. x')
    Gelukkig drink ik niet zo heel veel als ik uitga al heb ik toch al een paar keer moeten overgeven.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dat vind ik een goed voornemen. _O_


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'