• Ik heb nu een idee voor een story, maar ik ben bang dat het onderwerp iets te zwaar is om over te schrijven. Dit is mijn inleiding:

    You don’t know what you’ve got, until it’s gone

    De wereld van de 16-jarige Blythe stort in als bij haar een zeldzame soort hersentumor wordt geconstateerd. Haar oude vertrouwde leventje wordt verruild voor een lange weg van ziekenhuis-bezoeken, operaties en vervelende behandelingen. Blythe komt er echter al snel achter dat ze er niet alleen voor staat; in de tijd die ze op de kinderafdeling doorbrengt ontmoet ze nieuwe mensen, waaronder Bryce, die lijdt aan de spierziekte Duchenne. Bryce en Blythe hebben vrijwel niks gemeen. Blythe is een zwartkijker, terwijl Bryce, zoals hij zelf zegt, “in de donkerste nachten licht kan zien.” Dat weerhoudt ze er echter niet van een hechte vriendschap op te bouwen, en in het diepst van hun hart zelfs liefde. Bryce leert Blythe als het ware te vechten, vechten voor alles wat ze wil bereiken. En niet alleen, samen. Maar wat als Bryce degene is die het gevecht dreigt te verliezen? Heeft Blythe dan de kracht nog om verder te gaan?

    Denken jullie dat dit lukt? Meningen graag? (:

    [ bericht aangepast op 30 juni 2011 - 20:13 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Struggle schreef:
    (...)

    Omg, ik las jouwe net. En ik maar denken dat ik origineel was :3
    Ik heb iig abo genomen <3

    Hihi, dankje :'D

    Wil je een berichtje sturen als je 't eerste hoofdstuk hebt geschreven? (:

    Jij stuurt mij een bericht als je begint met schrijven. Serieus.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    RestlessSoul schreef:
    Ik denk dat als je heel veel research doet het zou kunnen lukken. Lijkt me een zeer interesant verhaal


    Ik zou het lezen als het echt, maar dan ook echt, heel goed geschreven zou zijn, en er dus ook niet zomaar iets gezegd word, maar dat het ook inhoudelijk klopt met de werkelijkheid.
    Waarschuw je me als het online staat, als je het gaat schrijven?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    orgineel en mooi
    als je het goed kan neerschrijven ga je mij misschien wel aan het huilen krijgen:Y)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    SYN schreef:
    Jij stuurt mij een bericht als je begint met schrijven. Serieus.

    Dankjewel voor alle reacties <3
    Ik heb 1 hoofdstuk af, maar ik activeer nog niet. PB maar als je 't wil lezen (:


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Het lijkt me superleuk
    Als je begint laat me dan weten please <33
    btw ik zou een van de namen veranderen ik kom nu al door de war xD


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Taraluis schreef:
    Het lijkt me superleuk
    Als je begint laat me dan weten please <33
    btw ik zou een van de namen veranderen ik kom nu al door de war xD


    Nja, de ene is een jongen, de ander een meisje, moet je toch wel uit mekaar kunnen houden? ;'D


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    RestlessSoul schreef:
    Ik denk dat als je heel veel research doet het zou kunnen lukken. Lijkt me een zeer interesant verhaal


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik krijg gewoon al kriebels van de inleiding.
    Ik wil horen als je eraan begint!
    & De wereld bestaat uit te zware onderwerpen,
    Dus het is alleen maar mooi dat je erover wilt schrijven (:


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    Tuala schreef:
    Wow, het klinkt echt wel goed. Ik denk dat ik het zeker zou lezen, het is misschien wel zwaar maar dat zou je niet mogen tegenhouden, al krijg je misschien iets minder lezers daardoor.
    Hoe spreek je Blythe trouwens uit? (krul)


    all I want is the taste that your lips allow

    MonkeyPie schreef:
    orgineel en mooi
    als je het goed kan neerschrijven ga je mij misschien wel aan het huilen krijgen:Y)


    zeggen als je begint?


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    RestlessSoul schreef:
    Ik denk dat als je heel veel research doet het zou kunnen lukken. Lijkt me een zeer interesant verhaal


    Firm believer of all that is magic

    Ik zou het lezen ;D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.