• De ex-vriend van één van mijn beste vriendinnen was gisteren met me aan het flirten! Of in ieder geval, zoiets.

    Ze had het uitgemaak -waarom dat boeit even niet-, na dat haar andere vriendinnen + ik haar hadden uitgelegd dat het niet meer verder kon zo. Maar ondanks dat ik weet hoe hij is, doe ik gewoon altijd aardig. Ook toen ik en die vriendin wel eens iets samen met hem gingen doen. En nu praat hij telkens tegen me op msn. En gisteren zei hij dus: Ben jij niet iets voor mij? Dus ik maakte er een beetje een grapje van maar wel duidelijk dat ik dat dus niet vond. En toen vroeg hij of ik een vragenlijst op hyves wilde invullen. Dus ik deed dat gewoon, ik bedoel whynot? Daar stond een vraag bij: Zou je eens ene ijsje met me willen eten. Dus ik maakte weer een grapje: Alleen als jij betaald. Toen vroeg hij dus op msn of we samen een ijsje zouden kunnen gaan eten en dat hij zou betalen. Toen heb ik dus gelogen dat ik niet kon enzo. En toen begon hij over dat hij het wel voor zich zag dat wij samen zouden zijn en.. Gosh ik haat het om te liegen maar ik kan ook niet zeggen dat ik total niet geinterreseerd ben. Zo ben ik niet. Wat moet ik nou doen? want hij blijft bezig met dat onderwerp D:


    Forever.

    Ik denk dat je toch maar beter kan zeggen dat je niks met hem wilt?
    Want zo blijft hij natuurlijk wel doorgaan.

    Eerlijk zijn is wel het beste. Het is best wel zielig om die jongen hoop te geven,.. Goh, zou ik zelf ook eens moeten doen x:

    [ bericht aangepast op 30 juni 2011 - 17:53 ]


    Only those who listen can hear

    Praat er met je vriendin over, leugens helpen toch niet.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Praat er met je vriendin over, leugens helpen toch niet.

    Ik zou dolgraag er met der over hebben, maar ze is niet echt bepaald het type dat je goed kan vertrouwen en ze zet echt iedereen tegen je op als iets niet goed is. Ze was zelfs boos op me en jaloers toen ze nog hadden en hij met me sprak op msn. Ze was zelfs gaan huilen.. ik vind het zo moeilijk om er nu wat over te zeggen!


    Forever.

    Verder niet meer op hem ingaan. Dan is de boodschap het duidelijkst.


    ars moriendi

    Duidelijk zeggen dat je hem niet wilt. Anders gaat hij niet opgeven, want dan denkt hij dat hij nog kans maakt.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    LostInPain schreef:
    Eerlijk zijn is wel het beste. Het is best wel zielig om die jongen hoop te geven,.. Goh, zou ik zelf ook eens moeten doen x:

    Hypocriet mens ;x


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Oké , Don't hate me. Maar probeer gewoon een date en dan kan je zien hoe hij werkelijk werkelijk is . Je zegt wel dat je weet hoe hij is, maar Mijn BFF weet ook niet helemaal hoe ik ben en we kennen elkaar vanaf onze geboorte.


    Firm believer of all that is magic

    xIbrahim schreef:
    Oké , Don't hate me. Maar probeer gewoon een date en dan kan je zien hoe hij werkelijk werkelijk is . Je zegt wel dat je weet hoe hij is, maar Mijn BFF weet ook niet helemaal hoe ik ben en we kennen elkaar vanaf onze geboorte.

    Toen mijn vriendin met hem wilde praten over hun relatie en zei dat ze het misschien wel uit wilde maken begon hij haar te slaan en te schoppen.
    Daarna riep hij "Ik wil niet alleen maar met je vanwege de sex" Dan vind ik wel duidelijk hoe hij is om eerlijk te zijn..


    Forever.

    Snuggly schreef:
    (...)
    Toen mijn vriendin met hem wilde praten over hun relatie en zei dat ze het misschien wel uit wilde maken begon hij haar te slaan en te schoppen.
    Daarna riep hij "Ik wil niet alleen maar met je vanwege de sex" Dan vind ik wel duidelijk hoe hij is om eerlijk te zijn..

    Nou zo iemand verdient het wel om een flinke mep in het gezicht te krijgen door jou, zij het figuurlijk.
    Ik zou het op de niet subtiele 'flikker op, klerelijer' zeggen. But that's just me, and I'm in a very bad mood :]


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    (...)
    Nou zo iemand verdient het wel om een flinke mep in het gezicht te krijgen door jou, zij het figuurlijk.
    Ik zou het op de niet subtiele 'flikker op, klerelijer' zeggen. But that's just me, and I'm in a very bad mood :]


    I agree. (cat)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.