Check out these awesome pictures! click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click
[ bericht aangepast op 30 juni 2011 - 16:27 ]
Wauw, ze zien er echt super mooi uit, ben echt super benieuwd naar het laatste deel
If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.
They are all just awesome. (bloos)
"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson
MARCEL <33333333333333333 Supercool <33
"Delaying death is one of my favourite hobbies."
nerveus schreef: Wauw, ze zien er echt super mooi uit, ben echt super benieuwd naar het laatste deel
Oh my:9~ Ik herkende Marcel niet, maar woow, die is knap geworden En ik vind Sneep zo vet op die foto's*O*
Aye, brother! 4 8 15 16 23 42
In België komt de film al de 13e uit en niet de 15e (zoals op de poster staat)? (:
Never run out of reasons to smile...
Eos schreef: In België komt de film al de 13e uit en niet de 15e (zoals op de poster staat)? (:
Nevada schreef: Oh my:9~ Ik herkende Marcel niet, maar woow, die is knap geworden En ik vind Sneep zo vet op die foto's*O*
Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.
Heerlijk als ze onder het bloed zitten of een moordlustige blik in hun ogen hebben. DRAY:9~
I'll lick the poison from right off your kiss
Die van Fred en George is trouwens zo knap, stiekem wou ik dat ze elk ook nog eens een aparte foto hadden.
TOM FELTOOOOOÓNN. <3
Don't walk. Run, you sheep, run.
Dan ben ik op vakantie.
And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.
Uneventful schreef: Dan ben ik op vakantie.
Yeaaaaaaaaaaaaah!!
I recycle my thoughts.