Dat ik na mijn studie, een wereld reis ga maken en niet meerin nederland ga wonen. Ik heb niks met nederland, ik voel me thuis in engeland. Ik ga echt een wereld reis maken..
Oh, dat zou ik zo graag willen, een wereldreis. Moet ik alleen wel geld hebben. En ik zou ook heel graag emigreren, maar tsja, dat gaat niet zo makkelijk ;x
Dat wou ik ook doen, totdat ik zag hoe duur het was. Geloof me, wereld reis is niet goedkoop. Het is al zo'n 10,000 om na Australië te gaan op een 10 dagen vakantie. Maar het is een mooi vooruitzicht.
Ik ga volgend jaar mbo opleiding doen, en als ik HBO opleiding ga doen wil ik graag wonen in Amsterdam. En dan waarschijnlijk na Indonesië toe, en misschien wil ik Suriname gaan wonen.
Leuk,die wereldreis.
Ik denk dat ik ook naar het buitenland ga,omdat Nederland qua geschiedenis echt dodelijk saai is en je heb hier niet echt goede archeologie en universiteiten zoals in Amerika of Engeland. Ik denk er over om naar Scandinavië te gaan,omdat de Vikingen zo intresant zijn. Of naar de VS voor de universiteiten.
Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall
Ik wil na de middelbare en een opleiding graag een working holiday doen in Australië. Dan heb ik nog genoeg tijd om te werken en te sparen hier in Nederland n_n
Sowieso, backpacken lijkt me ook geweldig Wel met een vriend(in) dan ^^