• Heb ik weer. Ik blijf zitten. Nou ja ik ga over maar wel 2 niveau's lager. Ik ben zo boos op me eigen. Alleen omdat ik Frans niet goed kan en ik dus heel het jaar op Frans heb leren blokken en omdat ik daarom de rest van de vakken links heb laten liggen ga ik gewoon niet over! Damn ik ben zo boos op me eigen want ik wilde echt graag op het havo blijven.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Het is nu heel kut, ik weet hoe je je voelt, ik stond minder dan een 2 voor grieks...

    Maar weetje er leiden meerdere wegen naar Rome zoals ze dat zeggen.

    Je kan uiteindelijk nog op het hbo komen, via het mbo, ookal is het een omweg.!

    Je kant het!(flower)


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Dat is echt heel erg kut. ;o
    In mijn klas gaan er drie kinderen ook 2 niveau's lager.. Dan denkt die school van mij ook niet van: Laten we ze van vwo+ naar vwo zetten, maar nee hoor! Meteen op havo. Wat trouwens wel erg lullig voor één van de drie is, aangezien hij door ziekte het halve schooljaar heeft gemist..
    Maar goed, ik hoor dat het op VMBO wel erg leuk is, qua les dan waarschijnlijk. Het lukt je heus nog wel. (:

    [ bericht aangepast op 5 juli 2011 - 22:24 ]


    Opgeven is geen optie.

    Ah, shit man..
    Succes dan volgend jaar, moet je lukken! (:
    Ga je ook naar een hele andere school? ;o


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Revelio schreef:
    Ah, shit man..
    Succes dan volgend jaar, moet je lukken! (:
    Ga je ook naar een hele andere school? ;o


    Daar zit ik nog aan te twijfelen. Of naar de school bij mij in het dorp. of aankomend jaar nog een jaar naar Breda waarvoor ik per dag 3 uur aan reizen kwijt ben


    "Ignite, my love. Ignite."