• Heb ik weer. Ik blijf zitten. Nou ja ik ga over maar wel 2 niveau's lager. Ik ben zo boos op me eigen. Alleen omdat ik Frans niet goed kan en ik dus heel het jaar op Frans heb leren blokken en omdat ik daarom de rest van de vakken links heb laten liggen ga ik gewoon niet over! Damn ik ben zo boos op me eigen want ik wilde echt graag op het havo blijven.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Awwh. Dat is echt balen! 2 niveau's lager. Dat is echt niet niks! Kun je er niet voor kiezen dat je blijft zitten en dat je dan Havo blijft doen? Want 2 niveau's lager stroom je ook écht niet zomaar meer even op. En echt absoluut niet lullig bedoelt, maar mat Havo kun je gewoon echt veel meer. En als Havo gewoon echt bij je past moet je dat doen. Het maakt niet uit wat voor 'n niveau je doet, als het maar bij je past!


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Nightfall schreef:
    Wat stom!

    Ikzelf had allemaal voldoendes, maar ze adviseerden me toch te zakken omdat Latijn me niet echt ligt (waar ik volledig mee akkoord ga). Dus misschien hebben ze gewoon het beste met je voor? Ik bedoel, ik kon gewoon hetzelfde blijven doen, maar dan zou ik altijd lage cijfers blijven halen voor Latijn.
    Kan je Frans niet laten vallen, dan? Ik woon in België en wij kunnen dat dus niet, maar dat is toch een mogelijkheid in Nederland? :'D


    niet bij Havo 2


    "Ignite, my love. Ignite."

    nerveus schreef:
    Aww, meisje dat is echt kut :(

    Probeer dit jaar kei hard je best te doen, misschien mag je dan nog terug naar havo? Vmbo is zo slecht nog niet. Maar ik snap dat je ervan baalt.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik heb echt bijna hetzelfde.
    Ik kelder van havo/vwo , waar eigelijk gewoon alles op vwo niveau is , naar mavo -.-


    It sucks D:


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Knoxville schreef:
    Ik heb echt bijna hetzelfde.
    Ik kelder van havo/vwo , waar eigelijk gewoon alles op vwo niveau is , naar mavo -.-


    It sucks D:


    Je hebt het zelfde als mij :'D


    "Ignite, my love. Ignite."

    Balen! Suc6 Je kan het miss ophalen?
    Ik ben ook neit goed in frans


    I've built a wall, not to block anyone out, but to see who cares enough to break it down.

    Ahw dat is echt klote voor je..


    Me so good.

    Ik heb hetzelfde, exact hetzelfde, maar dan zak ik maar éen niveau, maar wel voor de 2e keer.


    Let it come and let it be

    ik snap hoe suck frans is ik ben maar net over gegaan door dat frans en duits >.<


    Shoganai i ne~

    Ga je dan nu naar KB?:S
    xxx.


    Believe in yourself, change the world.

    Damn dat suckt. Op VMBO TL heb je ook Frans ja. Kom je nu op GL terecht?


    No growth of the heart is ever a waste

    Vmbo-t valt anders best wel mee hoor. Het is leuker en makkelijker dan havo. En ja ik kom ook van de havo.
    En vanaf elke MBO opleiding (niveau 4) kan je zo na HBO. En als je dan op t hbo zit kan het hun echt niks schelen of je nou vmbo-t of havo hebt gedaan op de middelbare.


    Alleen maar tranen van geluk

    Nevada schreef:
    Maar je kan toch ook vmbo doen en daarna havo? Dat doen best veel mensen hoor (:


    I´m nothing special.

    C18 schreef:
    Damn dat suckt. Op VMBO TL heb je ook Frans ja. Kom je nu op GL terecht?


    GL?

    En bij mij op school moet je in mavo 2 kiezen: frans of duits. Dat zijn een van de 3 voordelen ofzo.


    "Ignite, my love. Ignite."

    VMBO TL is niet zo erg. Ik weet hoe jij je voelt. Ik moest zelf ook van havo naar VMBO. Ik heb het in een jaar VMBO leuker gehad dan in drie jaar HAVO.


    To infinity and beyond •