• Heb ik weer. Ik blijf zitten. Nou ja ik ga over maar wel 2 niveau's lager. Ik ben zo boos op me eigen. Alleen omdat ik Frans niet goed kan en ik dus heel het jaar op Frans heb leren blokken en omdat ik daarom de rest van de vakken links heb laten liggen ga ik gewoon niet over! Damn ik ben zo boos op me eigen want ik wilde echt graag op het havo blijven.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Atiras schreef:
    (...)

    Ik sta minder dan een 2 voor frans

    WOW Ö
    Sorry dat ik het vraag, maar hoe kom je aan zo'n laag cijfer?
    Maar wel heel jammer dat je twee lagen naar beneden moet, sterkte ermee!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    LetMeBe schreef:
    (...)
    WOW Ö
    Sorry dat ik het vraag, maar hoe kom je aan zo'n laag cijfer?
    Maar wel heel jammer dat je twee lagen naar beneden moet, sterkte ermee!


    Ik heb vroeger spraakstoornis gehad. Dat zit nog steeds in mijn hoofd. Nederlands gaat nu bij mij heel goed, maar vroeger was dat wel wat anders.


    "Ignite, my love. Ignite."

    wOOw, snap nix van al dat hvwokta gedoe xD
    woon in belgië xD
    maar wel heel kut voor je! ö <3


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Frans is kut ik sta er onvoldoenden voor :'P
    Maar ik ben dyslexies :Y).
    Maar wel kut voor misschien kun je nog naar de havo gaan als je volgend school jaar goed doet :')


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ja dat is inderdaad niet zo slim van je.


    Gradually, then suddenly..

    Het is inderdaad kut, maar als je nu vmbo goed doet, kun je daarna weer naar de havo. :')


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Wacht.. dus je hebt alles links laten liggen voor Frans? ..


    ars moriendi

    Dat is heeel erg klote, maar is het niet ' ik ben boos op mezelf' en niet ' me eigen'? :Y)

    [ bericht aangepast op 30 juni 2011 - 18:22 ]


    We're all mad here.

    Ik kan niet met je meeleven want ik ben geslaagd en zit boven de mediaan.
    Maar ik vind het rot voor je. Maar zoals de rest al zegt, probeer volgend jaar Havo weer?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Atiras schreef:
    (...)

    Ik heb vroeger spraakstoornis gehad. Dat zit nog steeds in mijn hoofd. Nederlands gaat nu bij mij heel goed, maar vroeger was dat wel wat anders.

    Dan vind ik dat straf dat ze daar geen rekening mee houden op je school.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Padawan schreef:
    Dat is heeel erg klote, maar is het niet ' ik ben boos op mezelf' en niet ' me eigen'? :Y)

    Brabants :'D

    OT: Ik vind 't kut voor je, maar had je beter niet Frans kunnen laten zitten en je concentreren op de andere vakken? Als je lager dan een twee staat op dit moment had je beter al eerder de moed op kunnen geven, denk ik.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik ga nog net over.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Sweeney schreef:
    (...)
    Brabants :'D

    OT: Ik vind 't kut voor je, maar had je beter niet Frans kunnen laten zitten en je concentreren op de andere vakken? Als je lager dan een twee staat op dit moment had je beter al eerder de moed op kunnen geven, denk ik.


    Ik kom uit brabant en weet dat niet eens faal; ik vind jullie taal maar moeilijk hoor. Pff, let's talk english shall we?


    We're all mad here.

    Frans is leuk!
    O, als ik het eerder wist kon ik je wel helpen met Frans, daar ben ik echt goed in. ^^
    Klinkt eigendunkerig, maar ik ben opgegroeid met meerdere talen, zodat ik meer aanleg heb om een nieuwe taal te leren. (:
    Maar... Frans bestaat toch niet alleen maar uit spreken? Je hebt toch ook woordjes & zinnen leren, dossiers maken, grammatica, leesteksten en spreken.
    Een meisje bij mij uit de klas is zó slecht in de talen, dat ze die mocht wegstrepen. Zij is trouwens wel een uitzonderlijke uitzondering (hehe ^^), maar toch.

    En een vriendin van mij is ook doorgestroomd van vmbo naar havo, dus dat moet bij jou ook vast wel lukken! Eén voordeel; je hoeft dan nooit meer Frans te hebben.
    Is Duits trouwens ook een probleem bij jou?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wat stom!

    Ikzelf had allemaal voldoendes, maar ze adviseerden me toch te zakken omdat Latijn me niet echt ligt (waar ik volledig mee akkoord ga). Dus misschien hebben ze gewoon het beste met je voor? Ik bedoel, ik kon gewoon hetzelfde blijven doen, maar dan zou ik altijd lage cijfers blijven halen voor Latijn.
    Kan je Frans niet laten vallen, dan? Ik woon in België en wij kunnen dat dus niet, maar dat is toch een mogelijkheid in Nederland? :'D