• Heb ik weer. Ik blijf zitten. Nou ja ik ga over maar wel 2 niveau's lager. Ik ben zo boos op me eigen. Alleen omdat ik Frans niet goed kan en ik dus heel het jaar op Frans heb leren blokken en omdat ik daarom de rest van de vakken links heb laten liggen ga ik gewoon niet over! Damn ik ben zo boos op me eigen want ik wilde echt graag op het havo blijven.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Waarom 2 niveau's, en geen 1?

    [ bericht aangepast op 30 juni 2011 - 13:13 ]


    <3

    401 schreef:
    Waarom 2 niveau's, en geen 1?


    en dat is best wel vervelend.
    Want als je Frans wel gelukt is, kunnen ze je dan niet alsnog over laten gaan?


    Food.

    2 niveau's? Dus dan kom je op vmbo-k?
    Maar waarom twee niveau's?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    401 schreef:
    Waarom 2 niveau's, en geen 1?


    Omdat ik zo erg onvoldoende sta dat ik wel moet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mutant schreef:
    2 niveau's? Dus dan kom je op vmbo-k?
    Maar waarom twee niveau's?


    Nou eigenlijk niet. Ik zit nu op het havo/vwo.
    Dus ik kom Vmbo-t maar toch


    "Ignite, my love. Ignite."

    Atiras schreef:
    (...)

    Omdat ik zo erg onvoldoende sta dat ik wel moet.


    maar meestal ga je toch maar 1 niveau lager? Ik bedoel, 2 niveaus ik echt te veel verschil,


    <3

    Atiras schreef:
    (...)

    Nou eigenlijk niet. Ik zit nu op het havo/vwo.
    Dus ik kom Vmbo-t maar toch


    oh, ik snap het nu.


    <3

    Emerge schreef:
    (...)

    en dat is best wel vervelend.
    Want als je Frans wel gelukt is, kunnen ze je dan niet alsnog over laten gaan?


    Ik sta minder dan een 2 voor frans


    "Ignite, my love. Ignite."

    da's echt kut, ken t gevoel had dat ook, zat op havo/vwo maar moest alleen omdat ik moeite had met de talen naar vmbo-t
    moest eigenlijk naar vmbo-t/havo maar 1 week voor de vakantie zijden ze dat die klassen "vol" zaten en ik gewoon naar t moest...
    jaar dr na kwamen ze dr achter dat ik een lees en schrijf achterstand had, wisten ze dat eerder, had ik gewoon op havo/vwo kunnen blijven..

    scholen zijn nou eenmaal echte naaiballen... helaas niks aan te doen:@

    Aww, meisje dat is echt kut :(

    Probeer dit jaar kei hard je best te doen, misschien mag je dan nog terug naar havo? Vmbo is zo slecht nog niet. Maar ik snap dat je ervan baalt.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Maar je kan toch ook vmbo doen en daarna havo? Dat doen best veel mensen hoor (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ghehe dit heb ik ook gehad, alleen ik moest toen 1 niveau lager, en toen zeiden ze tegen mij dat ik na me examen gelijk door kom stromen, dikke doei ;) ik mocht mooi geen havo doen daarna


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Wow.. dat is kut. Komt wel goed.


    Turn it up! *

    Nevada schreef:
    Maar je kan toch ook vmbo doen en daarna havo? Dat doen best veel mensen hoor (:


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    dat is klote zeg!!


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky