• Plaats hier alle HP-uitspraken die je ooit bent tegengekomen, gehoord of verzonnen hebt!

    Ik las deze op Twitter (Tienerfeiten): Wanneer je tegen een muur loopt: Vriend:"Liep jij nu net tegen de muur?" "Nee, ik probeerde in Zweinstein binnen te geraken!"


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    'Pas hoorde ik bijvoorbeeld dat sommige mensen denken dat Jeweetwel met één blik kan doden. Nee, luisteraars, dat is een Basilisk. Er is een simpele test: controleer of het ding dat je aanstaart benen heeft. Als dat zo is, kun je rustig kijken - al is dat waarschijnlijk nog steeds het laatste wat je zult doen als het werkelijk om Jeweetwel gaat.' -Fred Wemel, Relieken van de dood, bladzijde 319

    Daar lag ik helemaal dubbel om. xD (Heb m letterlijk uit het boek gehaald.)


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Saepe schreef:
    'Pas hoorde ik bijvoorbeeld dat sommige mensen denken dat Jeweetwel met één blik kan doden. Nee, luisteraars, dat is een Basilisk. Er is een simpele test: controleer of het ding dat je aanstaart benen heeft. Als dat zo is, kun je rustig kijken - al is dat waarschijnlijk nog steeds het laatste wat je zult doen als het werkelijk om Jeweetwel gaat.' -Fred Wemel, Relieken van de dood, bladzijde 319

    Daar lag ik helemaal dubbel om. xD (Heb m letterlijk uit het boek gehaald.)



    Die is ook echt geniaal. Typisch de tweeling (:


    Travel far enough, you'll meet yourself

    "Jeweetwel verplaats zich sneller dan Snape op de vlucht vor een fles shampoo"
    Door de tweeling uit het zevende boek :')


    Olive

    Stom mens dat ik ben, vergeet ik een abo te nemen.
    Toch krijg ik ineens een deja vu van dit topic. :Y)

    "There's no good or evil. There's only power, and those too weak to seek it."
    -Voldie.


    Felix

    Abo


    Felix

    'Misschien is hij ziek!' zei Ron hoopvol.
    'Of misschien is hij opgestapt, omdat hij alweer geen leraar Verweer tegen de Zwarte Kunsten is geworden!' zei Harry.
    'Of misschien is hij ontslagen!' zei Ron enthousiast. 'Tenslotte kan niemand hem luchten of zien -'
    'Of misschien wil hij gewoon graag weten waarom jullie niet met de schooltrein gearriveerd zijn,' zei een ijzige stem.

    Dat stukje was geniaal =P


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Authors schreef:
    "Jeweetwel verplaats zich sneller dan Snape op de vlucht vor een fles shampoo"
    Door de tweeling uit het zevende boek :')

    Haha nohhh die wou ik ook zeggen :Y)


    Alis volat propriis.

    Melusine schreef:
    (...)
    Haha nohhh die wou ik ook zeggen :Y)


    I love that picture. (H)


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Saepe schreef:
    (...)
    I love that picture. (H)

    Metoo <3 De twins zijn zo cute *-* En toen ik die quote las móest ik er gewoon zo'n quoteplaatje van maken :9~


    Alis volat propriis.

    "It may have escaped your notice, but life isn't fair."
    - Severus Snape.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    'OMG, I killed Harry Potter!'

    - Neville Longbottom


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Fides schreef:
    'OMG, I killed Harry Potter!'

    - Neville Longbottom


    Oehh...Neville_O_
    Volgens mij zou Voldie zich heel kut voelen als Neville Harry écht had vermoord.


    There's power in the words you whisper.

    Oppugno schreef:
    'Misschien is hij ziek!' zei Ron hoopvol.
    'Of misschien is hij opgestapt, omdat hij alweer geen leraar Verweer tegen de Zwarte Kunsten is geworden!' zei Harry.
    'Of misschien is hij ontslagen!' zei Ron enthousiast. 'Tenslotte kan niemand hem luchten of zien -'
    'Of misschien wil hij gewoon graag weten waarom jullie niet met de schooltrein gearriveerd zijn,' zei een ijzige stem.

    Dat stukje was geniaal =P

    Hahahahah ^^
    In welk boek was dat?


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Jiles schreef:
    (...)
    Hahahahah ^^
    In welk boek was dat?


    Is dat niet het tweede boek? Met die vliegende auto?


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Jiles schreef:
    (...)
    Hahahahah ^^
    In welk boek was dat?


    Boek 2, als ze net uit de vliegende auto komen en ze Sneep niet zien in de Grote Hal (die plek waar ze eten, ik ben plots die naam vergeten O_o )


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...