• ik heb een vriendin en ze is heel lief.
    vroeger kon ik haar soms niet uitstaan en hadden we altijd wel wat onenigheid maar nu praat ik mer d'r op msn en ze is echt een schatje! bijna zou ik haar als beste vriendin beschrouwen maar ze is en blijft een super vriendin!! ♥

    hebben jullie ook een vriendin waar je eerst niet echt mee kon opschieten maar nu juist heel goed??


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Ja, met twee mensen. De eerste mocht ik totaal niet, maar later zijn we beste vriendinnen geworden en toen even later weer een meisje, waar ik niets van moest weten en daar kan ik nu ook redelijk mee opschieten :')


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Feedback schreef:
    Jep(:

    Emerge schreef:
    Ja! Begin van het jaar mocht ik haar niet zo en vond ik haar bvest raar en arrogant, maar nu is ze een van mijn beste vriendinnen.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ja, ik ken haar echt al lang, 10 jaar of zoiets.
    Anyway, nu hebben we dezelfde muziekstijl, dubstep, en kunnen we samen feesten. _O_

    we haatten elkaar omdat we dezelfde naam hebben, en nu zijn we beste vriendinnen, haha ;3


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    what happend:

    we konden mekaar niet uitstaan -> we werden beste vriendinnen -> we kunnen mekaar niet meer uitstaan


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Jaaa, een van mijn beste vriendinnen vond ik vroeger echt een arrogant rotkind haha. Maar toen leerde ik haar beter kennen en bleek ze helemaal niet zo te zijn (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    jaaaa, mijn beste vriend, ik dacht altijd: mijn best friend word nooit een jongen what happened mijn best friend is een jongen geworden (:


    My biggest fear is oblivion.

    Ik ken mijn BFF al sinds het 2de leerjaar en toen ik ik d'r wel wurgen lol

    Ja,
    vroeger hadden ik en een meisje uit mijn klas altijd ruzie.
    en nu zzijn we beste vriendinnen ;)


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    ja, op paardrijden was er een meisje dat ik niet kon uitstaan, en we hadden allebei hetzelfde lievelingspaard stiekem kon ze het niet hebben dat ik beter met Cupido overweg kon dan zij ^^, en toen Cupido ouder werd werd ze gewoon óns schatje :) en zijn wij beste vriendinnen geworden door Cupido samen te verzorgen :)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ja,een van mijn beste vriendin vond ik in het begin van het jaar maar idioot en stom maar nu kan ik niet meer zonder haar (:


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.