• ik heb een vriendin en ze is heel lief.
    vroeger kon ik haar soms niet uitstaan en hadden we altijd wel wat onenigheid maar nu praat ik mer d'r op msn en ze is echt een schatje! bijna zou ik haar als beste vriendin beschrouwen maar ze is en blijft een super vriendin!! ♥

    hebben jullie ook een vriendin waar je eerst niet echt mee kon opschieten maar nu juist heel goed??


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Ja! Begin van het jaar mocht ik haar niet zo en vond ik haar bvest raar en arrogant, maar nu is ze een van mijn beste vriendinnen.


    Food.

    Had ik ook , Op het dansen Haatte wy elkaar voor zo'n 3 jaar ofzo Maar uiteindelijk Zijn we beste vriende geworde

    Lol ja, die ik zelfs vanuit de grond van mijn hart gehaat heb en wederzijds, maar nu een hele goede band mee heb. (:


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik had vroeger een bloedhekel aan een meisje, die nu tot mijn beste vriendinnen behoort.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ugh was dat maar zo, ik ben juist uit elkaar gegroeid met mijn vriendin.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik vond een van mijn huidige beste vriendinnen maar een stijve hark aan het begin... Nu niet meer :')


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Mijn beste vriendin en ik mochten elkaar in het begin niet. Dat kwam ook omdat twee meisjes ons tegen elkaar op stookte.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Niet zo extreem, maar er zijn wel gewoon mensen waarmee ik beter over weg kan dan vroeger. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Jep(:


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    jep, ze was eerst mijn vijand, end an is ze mijn beste vriedin geworden, maar ze is verhuist naar Italië dus is ze mijn beste vriendin ook niet meer omdat ze niets van haar laat weten.

    ik heb dat vooral omgekeerd, dat ik er heel goed mee overweg kan, & dat het lijkt alsof ze me nu niet meer kan uitstaan. (:


    Save me from myself.

    Ja, 2 jaar geleden vond ik iemand veel te serieus, maar hij is ''gekker'' geworden en nu is 'ie een vriend!(clown)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    In de 1e & 2e had ik áltijd knallende ruzie met een meisje en nu is ze inderdaad een vet goede vriendin. ;3


    It's time to be happy again.

    ondersom ik had een vriendin (die ook opQ zit) maar de laaste maanden mag ik haar niet meer (krul) maar een andere vriendin hier op Q mag ik juist weer wel _O_


    Shoganai i ne~

    Bij mij juist andersom bij een persoon :x.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle