• Op een gegeven moment hoorde we een meisje huilend 'help' roepen, bleek er brand te zijn schuin onder ons. Mijn moeder en ik gingen kijken was het gewoon een klein brandje. Maar er kwamen wel drie brandweerauto's aan, beetje overdreven niet? x)
    Ik moet eerlijk toegeven dat ik wel schrok, haha.

    Hebben jullie ook weleens brand gehad in de buurt of in een flat? (:

    [ bericht aangepast op 29 juni 2011 - 18:26 ]


    They were never in fact homeless

    Ja, in de verlaten fabriek hier in de straat. x)
    Meer dan één keer zelfs.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Nee, nog nooit brand, tenminste geen grote. Wel een handdoek die in brand stond. Mijn zusje was uit paniek die handdoek in de lucht gaan zwaaien om hem uit te maken x] Daar schrik je wel van hoor.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Zovaak gezien..

    Nee, maar wel dat de hoogzwangere buurvrouw van haar keldertrap was gevallen en dt de brandweer en de ziekenwagen voor onze deur stonden.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Nog nooit.


    Nobody dies a virgin, life fucks us all.

    Nog nooit gehad. (: Wel stond er ooit een school in de fik en een gebouw waar heel het dorp op af kwam, goede, oude tijden.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Hier in de straat.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Sincerity schreef:
    Nog nooit.


    Everything is worse without music.

    Hahahhaha, ja, ik woon in een wijk met zo een beetje alleen maar flats, er is om de week wel brand ergens. Vorige week nog in de flat schuin tegenover ons, die stond flink te fikken XD


    Life is hard and then we die

    Ja, achter de flats tegenover ons.
    Hadden ze de bank erachter in het 'bos' in de fik gezet.
    En paar jaar geleden een schoorsteen brand.


    "Don't look back, you're not going that way."

    de c1000 (nerd)


    Shoganai i ne~

    De C1000 was een keer in mijn stad in de fik gevlogen . Je zag het van mijn wijk al het vuur terwijl het best wel verweg is ongeveer :]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    wij hadden een spokboederij. die fikte af. ook komen er elke week 2 brandweren want twee oude mensen verderop de straat willen niet naar bejardenhuis en die gaan bij elke lucht bellen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Een fabriek, maar dat was wel een eind verderop :3


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Nee, maar er was hier wel een hele harde storm een keer. Iedereen moest zijn huis uit, en vooral wij, want wij waren degene die gevaar liepen. Het stormde zó hard, dat de grote boom langs ons huis om kon vallen.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.