• Misschien herinneren jullie je dit topic nog, waar ik vertelde dat er plotseling bloed lag in het huis en dat ik schrik had dat er iets was gebeurd met mijn vader. Goed, die avond is hij teruggekomen. Hij had een diepe snee in zijn arm die met twintig draadjes werd vastgemaakt. Hij had ook erg veel bloed verloren, waardoor ze bloed hebben moeten toevoeren. Ook hadden de dokters bloed genomen om te onderzoeken en zo hebben ze ontdekt dat er iets niet klopt met mijn vaders bloed.

    Blijkbaar Hepatitis C, al snap ik nog steeds niet wat dat eigenlijk is. Iets met de lever, dat heb ik wel begrepen. Maar goed, aangezien men niet wist wanneer mijn vader het had opgelopen, zijn mijn broer en ik gecontroleerd erop. Beiden zijn we zuiver en is enkel onze vader besmet. Gelukkig is dit nog maar de beginfase, waardoor kans op volledige genezing heel groot is.

    Na enkele consultaties is hij maandagmorgen geopereerd. Ze hebben een klein gaatje gemaakt in zijn buik en een klein stukje van zijn lever afgesneden, om op te sturen voor een analyse. Sinds een uurtje is hij eindelijk terug thuis. Ik was echt heel ongerust, ik ben zo'n typisch vaderskindje ook al ben ik al vijftien :'DD. Binnenkort start zijn behandeling en ik hoop echt dat het goedkomt met hem.

    Hij zal een jaar tot een anderhalf jaar pillen moeten slikken en hij mag geen druppel alcohol meer drinken. Ook zal hij moeten stoppen met roken, anders kunnen die medicijnen slecht uitdraaien. Maar ik ben er zeker van dat hij weer zal genezen ^^

    Waarom ik dit topic maak? Geen idee, ik ben jullie nog een uitleg verontschuldigd van het vorige denk ik.


    Olive

    Veel sterkte aan jullie toegewenst (:


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Authors schreef:
    Dankjewel ;D

    @Taraluis; jups, gaat heel goed. Hij is weer helemaal zichzelf en zit weer zijn domme, droge moppen te maken (:


    Heerlijk zijn die irritante dingen dan die je zo mist. Weet ik ook wel toen mijn papa uit het ziekenhuis kwam laatst na een operatie en meteen weer ouderwets begon te klagen en doen en gewoon weer zichzelf werd/was. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Heerlijk zijn die irritante dingen dan die je zo mist. Weet ik ook wel toen mijn papa uit het ziekenhuis kwam laatst na een operatie en meteen weer ouderwets begon te klagen en doen en gewoon weer zichzelf werd/was. :'D


    Vroeger kon ik daar soms echt niet tegen, maar nu lach ik nog serieus om dingen die niet grappig zijn, gewoon omdat ik hem twee dagen niet heb gezien :'D Ik mocht ook niet eens mee naar het ziekenhuis ):


    Olive

    Crusoe schreef:
    Hartstikke blij voor je (flower)
    en wens je vader veel beterschap!


    Follow your dreams. They know the way.

    AND YOU DIDN'T TELL ME THAT Ö (cat)


    SLOAN.

    Authors schreef:
    (...)

    Dat ligt niet alleen aan quizlet hoor, veel site's tonen die tekens niet ):

    Idioten :-)

    Flyfire schreef:
    AND YOU DIDN'T TELL ME THAT Ö (cat)


    Nu toch wel?


    Olive

    Authors schreef:
    (...)

    Vroeger kon ik daar soms echt niet tegen, maar nu lach ik nog serieus om dingen die niet grappig zijn, gewoon omdat ik hem twee dagen niet heb gezien :'D Ik mocht ook niet eens mee naar het ziekenhuis ):


    Ik wilde zelf niet, tenzij hij langer moest blijven. Ook nog een topic over gemaakt. :')
    Gelukkig was hij twee dagen later terug en hebben we hem goed verwend en ben ik lekker met hem gaan bekvechten en knuffelen. Ik ben ook een papa's (en mama's) kindje, en ik wordt alweer 20 over een paar maanden, haha. :'D
    Maar ik ken het gevoel. Je weet pas wat je hebt als je het mist, hè? ;]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Ik wilde zelf niet, tenzij hij langer moest blijven. Ook nog een topic over gemaakt. :')
    Gelukkig was hij twee dagen later terug en hebben we hem goed verwend en ben ik lekker met hem gaan bekvechten en knuffelen. Ik ben ook een papa's (en mama's) kindje, en ik wordt alweer 20 over een paar maanden, haha. :'D
    Maar ik ken het gevoel. Je weet pas wat je hebt als je het mist, hè? ;]


    Uhu, absoluut :'D


    Olive

    Crusoe schreef:
    Hartstikke blij voor je (flower)
    en wens je vader veel beterschap!


    Love isn't blind, It's retarded.

    Wat goed dat 'ie alweer 'beter' is. _O_


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ben echt blij voor je. Wel naar dat Hepatites geconstateerd is.. maar wel fijn dat er kans is op volledige genezing!


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.