• Dus Nancy (Sevenfold) en ik gingen meeten, en het resultaat was: Gekneusde ribben, blauwe plekken, zuigzoenen, blauwe ijsjes, lieve Nancy, geweldige muziek en epicness! We zouden Synyster (Sandra) eigenlijk ook nog meeten, maar die ging denk ik voor a7x, maar we hebben haar niet gezien. En nu is Nancy verkouden, en ik heb een zware keelontsteking en moet m'n blauwe plekken nog tellen. Graspop was epic. Nancy was epic. <3

Blauwe smurvenijsjes zijn metal!

NANCYYY!!! <3

En dit is Synyster Gates. We stonden heel dichtbij. ;D

En twee keer crowdsurfen bij Slipknot was episch.

Meer mensen naar GMM geweest?

[ bericht aangepast op 29 juni 2011 - 16:32 ]

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

Hahaha, mijn hoofd. Omg. Te blij. :'D
    Ik heb lekker hele sexy foto's van Zacky en Shadows ook! Mhiiii!
    En ik had een foto van je zuigzoen moeten maken, die was echt mooi, vooral een paar uur later. :'D
    Graspop was the fucking shit men! <3333

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

Ooh en vergeet die vent niet die z'n kilt optilde! Daar heb ik ook nog een foto van! :'D

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

Sevenfold schreef:
    Ooh en vergeet die vent niet die z'n kilt optilde! Daar heb ik ook nog een foto van! :'D

Van onder z'n kilt?! Dat wist ik niet. XD Maar Rico had me er nog een gegeven voor ik wegging. XD Mwuahahah. En je blije hoofd is lief. <3

Dat ijsje, ziet er echt te lekker uit weet je

Hahaha ja, ik wist het ook was toen ik op de camera terugkreeg maar ik had al een vermoeden toen mensen om ons heen in de lach schoten. :'D
    M'n pa zeek ook haast in z'n broek bij die foto, en die ene waar die crowdsurfer keihard naar beneden viel. Ik heb echt best veel leuke, ik ga ze vanavond even goed uitzoeken en croppen zodat ze een beetje up te loaden zijn. :')

Twee vrienden van mij waren er ook, ik geloof dat ze het erg leuk vonden haha.

SLOAN.

Hahahah XD Ik kan niet wachten om te zien. *O*

Hooligan schreef:
    Dat ijsje, ziet er echt te lekker uit weet je

Hij was ook lekker, en je kreeg er een blauwe tong van. ;D

Sevenfold schreef:
    (...)

Hij was ook lekker, en je kreeg er een blauwe tong van. ;D

En ik blauwe lippen. XD Dat stond echt gewoon heel elegant. _O_

NAZIPUNK schreef:
    (...)
    En ik blauwe lippen. XD Dat stond echt gewoon heel elegant. _O_

Volgens mijn moeder zagen we er op die foto heel verkrackt uit. Ze vroeg zelfs wat er mis met je was tot ik uitgelegd had van 't ijsje. Hahaha. Briljant jongen. :'D
    Ik vond die gozer waar ik z'n nek zak ook vet, en een fransman die ook groot a7x fan was en niet vervelend zoals de meeste andere. Heb echt gelachen om hem. :'D
    Aaaah, ik wil terug !!!

Ik ben ook geweest. =P
    Heerlijk die aandacht van dronken gasten x'D

I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

Scandal schreef:
    Ik ben ook geweest. =P

Hahaha ja hè, vooral sommige complimenten die je krijgt. :'D
    Heb je foto's van jezelf? Misschien hebben we je wel gezien. :'D

Sevenfold schreef:
    (...)

Volgens mijn moeder zagen we er op die foto heel verkrackt uit. Ze vroeg zelfs wat er mis met je was tot ik uitgelegd had van 't ijsje. Hahaha. Briljant jongen. :'D
    Ik vond die gozer waar ik z'n nek zak ook vet, en een fransman die ook groot a7x fan was en niet vervelend zoals de meeste andere. Heb echt gelachen om hem. :'D
    Aaaah, ik wil terug !!!

Volgend jaar gaan we weer, dan maken we kamp Coffeeshop, en dan neem ik genoeg mee voor een week. En dan gaan we gewoon vanaf dag -1 (de preparty!) IK MIS JE NOU AL. o;

En psssttt, neem Rico mee. :9~

Scandal schreef:
    Ik ben ook geweest. =P

Kan zijn dat je mij wel hebt gezien. XD

Sevenfold schreef:
    (...)

Hahaha ja hè, vooral sommige complimenten die je krijgt. :'D
    Heb je foto's van jezelf? Misschien hebben we je wel gezien. :'D

Op Facebook jah. x]