• Ik ga zijn naam niet noemen.

    Maar hij was mijn tweede vriendje. Ik heb twee jaar met hem gehad.
    We hadden altijd vreselijke lol. Maar e zijn ook tijden geweest dat ik me moest bergen voor hem (slapen bij beste maat omdat die mongool anders voor je huis staat) omdat we echt soms ruzie hadden met soms slaan tot gevolg. Dat ik onder de blauwe plekken en schrammen zat
    Uit eindelijk hebben we besloten dat het het beste was om uit elkaar te gaan. Omdat het anders gewoon niet werkte. Nu kom ik hem nog soms tegen met een paar van zijn nieuwe vrienden en dan kijkt hij me niet eens meer aan....

    Maar ook mijn laatste vriendje kan ik wel vermoorden maar dat ga ik hier niet zeggen.



    en de jouwe?

    [ bericht aangepast op 29 juni 2011 - 16:19 ]

    Ik heb maar 1 ex, die heb ik niet gehaat. Het is een goeie vriend van me nu :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb geen echte ex, maar één van mijn crushes past ook wel in dit topic. Hij wist van mijn crush op hem en maakte daar vreselijk misbruik van. Hij deed alsof hij ook wat voor mij voelde - waar ik in trapte helaas - maar dumpte me zodra hij wat kon krijgen met het meisje van zijn keuze.

    En nu zoekt hij weer contact met me, en zijn ego is zo groot dat hij niet in kan zien dat ik hem nooit meer wil zien door de spelletjes die hij met mij gespeeld heeft.

    Ik haat hem niet, dat vind ik ook weer te ver gaan, maar het liefst zou ik hem nooit meer willen zien. En nu ga ik volgende week met hem op kamp... zucht.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2011 - 18:15 ]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Geen, want ik heb ook nooit een vriendje gehad :'D


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Ik haat ze niet echt, ik kan ze gewoon niet uit staan. (cat)


    Everything is worse without music.

    All of them, vooral de tweede, veel te hard verandert.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Op dit moment even de laatste.

    Mijn voorlaatste!
    Volgens mij was ik blind én doof of zo... Weet niet wat me bezielde! O.o En de grootste laffaard die er bestaat! Hij veranderde zelfs z'n gsm-nummer om toch maar geen uitleg te hoeven geven... Hoe kinderachtig is dat.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Crusoe schreef:
    ik heb geen exen haha :Y)


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Crusoe schreef:
    ik heb geen exen haha :Y)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Crusoe schreef:
    ik heb geen exen haha :Y)


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Mijn twee laatste, door hun is mijn leven echt kapot.


    Your make-up is terrible

    ik voel me nu best wel koos. $ haha omdat ik nog wel met mijn exen omga. en mijn beste vriend is ook een ex van me. $


    Life is a beautiful struggle

    Ik haat mijn exen niet eigenlijk.


    -

    Kingston schreef:
    ik voel me nu best wel koos. $ haha omdat ik nog wel met mijn exen omga. en mijn beste vriend is ook een ex van me. $


    Daar hoef je je niet voor te schamen hoor.

    Ruilen?

    Crusoe schreef:
    ik heb geen exen haha :Y)


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...