• Ik ga zijn naam niet noemen.

    Maar hij was mijn tweede vriendje. Ik heb twee jaar met hem gehad.
    We hadden altijd vreselijke lol. Maar e zijn ook tijden geweest dat ik me moest bergen voor hem (slapen bij beste maat omdat die mongool anders voor je huis staat) omdat we echt soms ruzie hadden met soms slaan tot gevolg. Dat ik onder de blauwe plekken en schrammen zat
    Uit eindelijk hebben we besloten dat het het beste was om uit elkaar te gaan. Omdat het anders gewoon niet werkte. Nu kom ik hem nog soms tegen met een paar van zijn nieuwe vrienden en dan kijkt hij me niet eens meer aan....

    Maar ook mijn laatste vriendje kan ik wel vermoorden maar dat ga ik hier niet zeggen.



    en de jouwe?

    [ bericht aangepast op 29 juni 2011 - 16:19 ]

    Allemaal :')


    Olive

    ik heb geen exen haha :Y)


    Not all those who wander are lost.

    Crusoe schreef:
    ik heb geen exen haha :Y)


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    ik haat geen ex van me haha, ik kan er nog best wel goed mee opschieten. ;p


    Life is a beautiful struggle

    Ehm ik ben eigenlijk juist gewoon vrienden met mijn exen xD


    What is youre favo scary movie?

    Crusoe schreef:
    ik heb geen exen haha :Y)


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Nu voel ik me zielig. Ik heb 1 ex van een dag :'D


    SLOAN.

    Een stalkerige mishandelende idioot zonder kop. Moge hij sterven aan iets ergs. .___.

    Weet ik veel hoeveelste het was, z'n naam weet ik nog goed, en die krijg je niet.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Allemaal, maar vooral mijn laatste ex. Daardoor heb ik wel mijn huidige vriend/verloofde gevonden, maar wat een grafhond was dat zeg!


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Authors schreef:
    Allemaal :')


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    NAZIPUNK schreef:
    Een stalkerige mishandelende idioot zonder kop. Moge hij sterven aan iets ergs. .___.

    Weet ik veel hoeveelste het was, z'n naam weet ik nog goed, en die krijg je niet.


    De eerste keer dat ik met jouw mee kan praten!

    Crusoe schreef:
    ik heb geen exen haha :Y)


    There's power in the words you whisper.

    Ehm, geen eigenlijk. Met de meeste heb ik nog goed contact (:

    [ bericht aangepast op 29 juni 2011 - 16:24 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb 1 ex en die haat ik zeer zeker niet(nerd)


    Learn who you are before someone tells you who you should be.

    Mijn eerste, J.
    Serieus, die kerel is zíek in zijn hoofd. Oke, misschien een beetje overdreven, maar echt 100% is hij niet. Hij is like, zo'n type waar ik nu kotsmisselijk van word. Hij denk dat hij je alles kan flikken en je mag niets terug doen. Bah, blij dat ik van hem af ben.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42