• Ik ben totaal geen meisjes meisje, maar nu zit ik toch overdreven te doen. Ik had zin in nail-art, maar daar ben ik kats slecht in, dus ik ging mij nagels maar van lichtroze naar donkerroze lakken.
    Daarbij had ik zin in chocola, maar eet ik geen chocola dus duwde ik maar een chocolademasker op mijn hoofd. Ik heb ook nog droog haar en ik las op internet dat olijfolie goed hielp, dus ik heb ook nog een olijfoliemasker in mijn haren.
    Dan ga ik over ongever drie minuten douchen, eten, haar en make-up doen en daar ga ik overdreven lang over doen en dan ga ik naar de diplomering. Dus eigenlijk zit ik zo ongeveer van vier tot zeven te tutten hier en ik voel me best raar nu, lol.

    Doen jullie dat ook wel eens?


    Ik ben gemeen xoxo

    i looooooove it !
    elke zondag dat ik vrij ben doe ik dat ;d
    & ik doe op school ook schoonheidverzorging ; dus bn ik de helft van mn schooldag ook telkens er mee bzg ;d


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Ja! Sinds ik nieuwe Italiaanse make up heb, zit ik mezelf heel de tijd op te maken. :'D


    Where there is a sea there are pirates...

    Never. Ik vind dat echt niet leuk om te doen ofzo. Ja nagels lakken wel, maar ik vind het gewoon nice om felle kleurtjes er op te hebben. Maar zoals make-up op m'n gezicht etc. ; mij niet gezien.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Painted schreef:
    Ja, ik vind dat heerlijk! Maar ik ben best wel een meisje-meisje


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ja, zo nu en dan ga ik es goed de vrouw uithangen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Nail-art vind ik dan wel heel leuk om te doen, maar maskertjes doe ik nooit :'D


    -

    Reindeer schreef:
    Nee, ik vind dat zware tijdverspilling...


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Nee, ik heb daar het geduld niet voor snap je? Maar soms komt het in me op om m'n nagels eens te lakken.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Painted schreef:
    Ja, ik vind dat heerlijk! Maar ik ben best wel een meisje-meisje


    I love you Irem

    Painted schreef:
    Ja, ik vind dat heerlijk! Maar ik ben best wel een meisje-meisje


    If we had not a soul, music would have created it.

    Zo vaak. Daar ben je toch meisje voor?


    ars moriendi

    Reindeer schreef:
    Nee, ik vind dat zware tijdverspilling...

    Hoezo is het tijdverspilling om er goed uit te zien? :'D


    ars moriendi

    Reindeer schreef:
    Nee, ik vind dat zware tijdverspilling...


    Same here, ik heb meer jongens als vrienden dan meisjes.


    Love isn't blind, It's retarded.

    Colombia schreef:
    (...)

    Same here, ik heb meer jongens als vrienden dan meisjes.

    In mn hele vriendengroep (dan heb ik 't over 15/20 mensen) zijn ik en een ander meisje de enige meisjes, en ik ben, kwa make-up, nagels en haar ook echt een meisje. Kleding is een ander verhaal, ik draag lekker waar ik zin in heb. ;p


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Nee, ik hou niet zo van al dat spul op m'n gezicht en daarbij, ware schoonheid zit toch immers van binnen? (flower)


    “Love is a contradiction.”