• Hoi iedereen. Ik had een idee voor een verhaal met meerddere schrijvers
    Dit is zeg maar het idee
    13 mensen, allemaal met hun eigen geheim. Die 13 worden snachts opgesloten in een spookvilla. Hoe zal dat afgelopen?
    Het verhaal gaat dus om hun geheimen, maar ook om het feit dat het spookt. Ze moeten dus elkaars vertrouwen zien te vinden om te overleven
    Ik heb dus nog 12 mensen nodig.
    Om mee te doen met je invullen
    Motivatie
    Naam personage
    Leeftijd personage
    Karakter personage
    Uiterlijk personage
    Geheim van personage

    Personage's + geheim+ schrijver/ster
    1.Soekie+ anorexia+Sleutelbloem
    2.Sara+thuis mishandeld+Before
    3.Sheila+Alleen+Oppugno
    4.Rose+Affaire met leraar+Lovelyxxx
    5.Caitlin+Gelooft in magische dingen+Taraluis\
    6.Hilary+Wordt Gestalkt+ Snor
    7.Katherine+Syndroom van Asperge+PrincesSnape
    8.Leyina+Haar broer is dood en haar vader verdewenen+Aguamenti
    9.Madeline+Schizofrenie+shithead
    10.Ylaena+Ouders vermoord+Azacar

    [ bericht aangepast op 2 juli 2011 - 17:01 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Sleutelbloem schreef:
    NOg 3 personages nodig, nog een mannelijke graag


    Als er verder geen mannelijke personages komen wil ik eventueel ook wel een dude zijn hoor ^^
    Maakt mij niet zo veel uit =)


    ~What I have is not a dream, cause I will make it a reality

    Heb het geheim ook er bij gezet!


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Nog 3 mensen nodig, omdat er zoveel mesije zijn ehb ik besltoen dat het leuker is als er geen jongens zijn zegmaar


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Motivatie: Leuke uitdaging! :D
    Naam personage: Rob
    Leeftijd personage: 19
    Karakter personage: Onvoorspelbaar, de ene keer lief en behulpzaam, de andere keer agressief.
    Uiterlijk personage: Bruin haar, best wel gespierd
    Geheim van personage: Moordlustige gedachten


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    DonaldDuck schreef:
    Motivatie: Leuke uitdaging! :D
    Naam personage: Rob
    Leeftijd personage: 19
    Karakter personage: Onvoorspelbaar, de ene keer lief en behulpzaam, de andere keer agressief.
    Uiterlijk personage: Bruin haar, best wel gespierd
    Geheim van personage: Moordlustige gedachten

    Lol ze heeft net gezegd dat het leuker is zonder jongens XD


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik had wel zin, maar dan zag ik de vele spellingsfouten in je stukje en wou ik niet meer. Het is niet gemeen bedoelt, maar ik knap daar gewoon op af.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Taraluis schreef:
    (...)
    Lol ze heeft net gezegd dat het leuker is zonder jongens XD


    pff, pech gehadxD


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Uneventful schreef:
    Ik had wel zin, maar dan zag ik de vele spellingsfouten in je stukje en wou ik niet meer. Het is niet gemeen bedoelt, maar ik knap daar gewoon op af.

    Ik had het getypt op mijn mobieltje, en dan maak je snel typfouten.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Motivatie: Het lijkt me vet.
    Naam personage: Terrine
    Leeftijd personage: 17
    Karakter personage: naïef, soms oppervlakkig, nogal onzeker.
    Uiterlijk personage: donker haar, zwarte ogen, bleke huidskleur.
    Geheim van personage: Ze is sadistisch.
    Meisje btw.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Farasha schreef:
    Motivatie: Het lijkt me vet.
    Naam personage: Terrine
    Leeftijd personage: 17
    Karakter personage: naïef, soms oppervlakkig, nogal onzeker.
    Uiterlijk personage: donker haar, zwarte ogen, bleke huidskleur.
    Geheim van personage: Ze is sadistisch.
    Meisje btw.

    Ik zet je er zo bij, kmoet nu gaan slapen, maar (ik voel me nu heel dom) wat is Sadistisch ook al weer?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Sleutelbloem schreef:
    (...)
    Ik zet je er zo bij, kmoet nu gaan slapen, maar (ik voel me nu heel dom) wat is Sadistisch ook al weer?


    sadistisch = ze vind het leuk als mensen pijn hebben (zet je de mijne er ook bij? dan heb je iedereen)

    [ bericht aangepast op 2 juli 2011 - 22:34 ]


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Sleutelbloem schreef:
    (...)
    Ik had het getypt op mijn mobieltje, en dan maak je snel typfouten.


    Bij de reacties doe je het nog steeds.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Bij de reacties doe je het nog steeds.

    Ik zie ook niet zoveel en dan maak je sneller typfouten, of ik typ het even snel


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Wanneer beginnen we?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik zou echt heel graag mee willen doen! Lijkt me echt een super leuk idee om uit te werken! Ik had je al een mailtje gestuurd, maar ik kan gewoon niet meer langer wachten, dus reageer hier maar even xD

    Toen ik dit hier zo las, dacht ik dat het me super leuk leek om mee te doen! Ik vind het namelijk heel leuk om story's met andere te schrijven, omdat je dan altijd nog meer onverwachte wendingen krijgt aan het verhaal! Helaas vind ik het altijd wel leuker om met jongens te schrijven, ik weet niet hoe het komt, maar ik schrijf daar liever mee. Heel vaag gedoe allemaal, maar ja, daar kan ik me meer in kwijt. Toen ik die reactie zag dat je misschien nog 3 jongens zocht, maakte ik een sprongetje in de lucht, YES! dacht ik, perfect!!! Toen klikte ik volgende pagina en daar het droevige nieuws dat er geen jongens mee mochten doen.. toch probeer ik dat nu nog voor elkaar te krijgen.. sorry als je het heel vervelend vind, maar ik heb geprobeerd een mogelijke oplossing te vinden! En trouwens, zonder jongens zou het toch heel saai zijn? (A)

    Dit zou mijn plot zijn:
    Motivatie: Dat stukje hierboven, om het waar te kunnen maken dat er hier toch nog twee boys bij kunnen in het huis vol meisjes...
    Naam personage: Ian
    Leeftijd personage: 17
    Karakter personage: Ian is een echte charmeur. Hij wind elk meisje om zijn vinger en is ook niet gewend om snel afgewezen te worden. Hij is een echte levensgenieter en neemt dingen niet zo snel serieus, ook al zijn het deze wel. Hij is net klaar met zijn economie cursus en zijn rijke vader heeft alweer een baantje voor hem geregeld in zijn grote advocatenkantoor. Ian wil echter meer actie in zijn leven en stelt zich voor om nog binnen een week ontslagen te worden en op zoek te gaan naar avontuur! Het spookhuis zou hem dus ook eerder aan het lachen maken, dan aan het schrikken, maar wat als hij merkt dat het hier meer om de waarheid gaat dan hij zelf had gedacht? Wat als het er echt spookt?
    Uiterlijk personage:


    Geheim van personage: Ondanks al die aandacht van het vrouwelijke schoon, voelt hij zich nog altijd een beetje te min. Hij heeft het gevoel dat hij als zichzelf niet goed genoeg is en verzint er dus heel wat op los. Dat is dus ook gelijk zijn geheim, hij is nog nooit eerlijk geweest tegen een meisje en is bang dat hij daardoor nooit de echte liefde zal vinden, omdat ze zijn leugens altijd maar al te graag geloven en hij zijn ware aard nooit showt.
    Misschien dat tien lovely girls hem kunnen overhalen dat de waarheid vertellen zo veel beter is dan al die leugens?

    Oplossing voor het zeeeer tekort aan het mannelijke geslacht en het best wel vaag is dat er maar 2 jongens zijn: Ian en Rob kenden elkaar al van school, Rob hoeft niet speciaal ook iets met economie te hebben gedaan, aangezien hij natuurlijk een paar klassen hoger zit dan Ian. Ian was niet alleen populair bij de meisjes met zijn verhalen, maar hij wist zich ook nog geliefd te maken bij de jongens. Niet als ze werden verliefd op hem, maar hem waardeerde voor zijn daden. De leugen dat hij een bank had beroofd en ermee was wegkomen, had hem deze eeuwige status van roem gegeven. Zo leerde Ian ook Rob kennen en op een toevallige avond uit, lopen ze samen regelrecht dat huis in. Ian, stomdronken, tenminste dat liet hij de mensen geloven, he's an good actor you know? En ik denk dat ze niet zullen worden aangevallen door alle meisjes, omdat ze de enige two guys daar zijn. Ten eerste, omdat de meisjes eerst met hun eigen problemen te maken hebben en ten tweede, omdat ze niet zo zielig zullen zijn zich gelijk aan de eerste de beste jongen vast te klampen, toch? Hoewel Ian het ze wel moeilijk zal maken, want geflirt zal er worden..

    If you don't like this, SKIP IT
    Ander idee xD Ik wil graag gewoon meedoen en als ik dan met een andere oplossing moet komen, vooruit dan! :D
    Goed, als meisje hè? Meet Victoria!
    Motivatie: Ik wil gewoon heel graag meedoen! Zelfs als ik dan met een meisjes personage moet posten! :3
    Naam personage: Victoria
    Leeftijd personage: 17
    Karakter personage: Victoria is een levendig en vrolijk meisje. Een feestje? Daar zegt zij geen nee tegen! Haar hele agenda puilt uit van de feestjes, helaas vergeet ze hierdoor wel dat ze ook nog naar school moet. Daar gaat het dus iets slechter, als je het zachtjes uit zou moeten drukken. Haar ouders zijn woedend op haar, maar toch gaat ze door. De feestjes maken haar vrolijk EN ze gaat er niet voor niks heen, ze heeft namelijk iets nodig, wat alleen op die feestjes gegeven wordt. Kleine pilletjes in alle kleuren en formaatjes. Zodra ze die neemt, vergeet ze de wereld om haar heen en dat vindt ze een geweldig gevoel.
    Uiterlijk personage:


    Geheim van personage: Victoria zit aan de drugs en zit wel eens regelmatig stoned in de klas. Vriendinnen op school zijn snuivers en zo komt ze alleen nog maar dieper in het dal terecht van verdovende middelen. Hoewel het eerst was om stoer te doen en op te vallen, is ze nu aardig verslaafd en vraagt ze zich soms wel af, hoe ze een dag zou overleven zonder dat spul?
    Haar nachtmerrie wordt werkelijkheid en zodra ze in het huis vastzitten, is ze hopeloos op zoek naar een oplossing, hoe ging ze dit overleven? Ze had nog maar een stripje met pillen of lukt het de andere om haar te overtuigen, dat ze ook zonder kan? Maakt Victoria ook eindelijk eens contact met andere en ontdekt dat zij niet de enige is die ook met problemen kampt?

    [ bericht aangepast op 8 juli 2011 - 20:58 ]


    Remember: Happiness is a way of travel, not a destination - Roy Goodman