• Hoi iedereen. Ik had een idee voor een verhaal met meerddere schrijvers
    Dit is zeg maar het idee
    13 mensen, allemaal met hun eigen geheim. Die 13 worden snachts opgesloten in een spookvilla. Hoe zal dat afgelopen?
    Het verhaal gaat dus om hun geheimen, maar ook om het feit dat het spookt. Ze moeten dus elkaars vertrouwen zien te vinden om te overleven
    Ik heb dus nog 12 mensen nodig.
    Om mee te doen met je invullen
    Motivatie
    Naam personage
    Leeftijd personage
    Karakter personage
    Uiterlijk personage
    Geheim van personage

    Personage's + geheim+ schrijver/ster
    1.Soekie+ anorexia+Sleutelbloem
    2.Sara+thuis mishandeld+Before
    3.Sheila+Alleen+Oppugno
    4.Rose+Affaire met leraar+Lovelyxxx
    5.Caitlin+Gelooft in magische dingen+Taraluis\
    6.Hilary+Wordt Gestalkt+ Snor
    7.Katherine+Syndroom van Asperge+PrincesSnape
    8.Leyina+Haar broer is dood en haar vader verdewenen+Aguamenti
    9.Madeline+Schizofrenie+shithead
    10.Ylaena+Ouders vermoord+Azacar

    [ bericht aangepast op 2 juli 2011 - 17:01 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik waarschuw als het begint


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Naam personage: Leyina Light
    Leeftijd personage: 17
    Karakter personage: Ze Durft heel veel. Denk veel aan andere. Ook heeft ze een kort lontje
    Uiterlijk personage:Ze is klein ongeveer 1.65m . Half lang Bruin haar met groene ogen en ze heeft een Zandloper figuur .
    Geheim van personage: Moeilijk *denkt* Haar Broer(was 16 jaar oud) is toen ze nog heel jong was gestorven door ernstige Brandwonden doordat het huis in de fik is gevlogen. Haar vader ,moeder ,haar broer en Leyina waren allemnaal in het huis toen het in de fik vloog. Haar vader zou nog in het gebouw zitten maar was plotseling verdwenen Er was niks te vinden zelf geen lijk. of een stuk bod. Leyina heeft een litteken overgehouden op haar rug. Ook weet ze niet wat de naam van haar broer is. de moeder wilt niks zeggen omdat ze elke keer moet huilen als Leyina er over begint .

    [ bericht aangepast op 29 juni 2011 - 16:51 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Aguamenti schreef:
    Naam personage: Leyina Light
    Leeftijd personage: 17
    Karakter personage: Ze Durft heel veel. Denk veel aan andere. Ook heeft ze een kort lontje
    Uiterlijk personage:Ze is klein ongeveer 1.65m . Half lang Bruin haar met groene ogen en ze heeft een Zandloper figuur .
    Geheim van personage: Moeilijk *denkt* Haar Broer(was 16 jaar oud) is toen ze nog heel jong was gestorven door ernstige Brandwonden doordat het huis in de fik is gevlogen. Haar vader ,moeder ,haar broer en Leyina waren allemnaal in het huis toen het in de fik vloog. Haar vader zou nog in het gebouw zitten maar was plotseling verdwenen Er was niks te vinden zelf geen lijk. of een stuk bod. Leyina heeft een litteken overgehouden op haar rug. Ook weet ze niet wat de naam van haar broer is. de moeder wilt niks zeggen omdat ze elke keer moet huilen als Leyina er over begint .


    Ik snap het gehiem niet helmeaal


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Mag ik mee doen?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik vul hem nuuu in. Maar het duurt even duss.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb zelf geen tijd om mee te doen :(
    maar wil je me waarschuwen als het begint?


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Sleutelbloem schreef:
    (...)

    Ik snap het gehiem niet helmeaal

    Ze verteld het namelijk tegen niemand wat er met haar broer of vader is gebeurd :]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Motivatie Idk lijkt me gewoon leuk xD
    Naam personage Caitlin Piome
    Leeftijd personage 16
    Karakter personage Ze is heel veranderlijk en kan het ene moment heel druk en hyper zijn en het volgende heel erg rustig en teruggetrokken. Verder is ze tegen iedereen die ze mag aardig en tegen degene die ze niet mag is ze heel arogant. Je wordt niet snel vrienden met haar maar als je vrienden met haar bent zal ze alles voor je doen.
    Uiterlijk personage


    Geheim van personage : Ze gelooft heilig in dingen zoals dat Narnia bestaat en dat er echt mensen op toverscholen zoals Hogwarts zitten, sommigen zullen dus zeggen dat ze heel kinderachtig is.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Motivatie Ik heb niets te doen buiten Castle kijken. En ik wil graag schrijfster worden. Het is super vet om verhalen te schrijven!

    Naam personage Katherine Anna Temperance Renoir of beter Kate/Katherine Renoir

    Leeftijd personage 16 jaar.

    Karakter personage Ze is ontzettend stil en verlegen. Maar dat ligt aan haar geheim.

    Uiterlijk personage Ze heeft halflange donkerbruine haren met een beetje slag erin. Haar ogen zijn half groen, en half blauw en ze heeft een bril met een rood montuur.

    Geheim van personage Ze heeft het syndroom van Asperger.
    Informatie hier over.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2011 - 17:03 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dus?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik zou best mee willen schrijven, maar ik ben de komende tijd veel weg, dus heb ik er geen tijd voor.. (no_chears)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Zit ik erin ? :3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Motivatie Dit lijkt me echt vet, en ik hou heel erg van onbekendemens verhalen.
    Naam personage: Hillary Van Bergenhenegouwen
    Leeftijd personage: 15
    Karakter personage: Ze is heel netjes en bekakt opgevoed. Ze is vrij populair en een aardige persoonlijkheid. Ze is ontzettend nuchter maar eigenlijk heeft ze een heel klein hartje
    Uiterlijk personage:

    Ze heeft nonchalant blond haar met een natuurlijke coupe soleil. Ze draagt weinig make up, op een lipglossje en een dun laagje mascara na. Dit komt ook omdat haar ouders dit verbieden.
    Geheim van personage: Ze word gestalkt.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2011 - 20:36 ]


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Abo


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Taraluis schreef:
    Zit ik erin ? :3


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt