• Hoi iedereen. Ik had een idee voor een verhaal met meerddere schrijvers
    Dit is zeg maar het idee
    13 mensen, allemaal met hun eigen geheim. Die 13 worden snachts opgesloten in een spookvilla. Hoe zal dat afgelopen?
    Het verhaal gaat dus om hun geheimen, maar ook om het feit dat het spookt. Ze moeten dus elkaars vertrouwen zien te vinden om te overleven
    Ik heb dus nog 12 mensen nodig.
    Om mee te doen met je invullen
    Motivatie
    Naam personage
    Leeftijd personage
    Karakter personage
    Uiterlijk personage
    Geheim van personage

    Personage's + geheim+ schrijver/ster
    1.Soekie+ anorexia+Sleutelbloem
    2.Sara+thuis mishandeld+Before
    3.Sheila+Alleen+Oppugno
    4.Rose+Affaire met leraar+Lovelyxxx
    5.Caitlin+Gelooft in magische dingen+Taraluis\
    6.Hilary+Wordt Gestalkt+ Snor
    7.Katherine+Syndroom van Asperge+PrincesSnape
    8.Leyina+Haar broer is dood en haar vader verdewenen+Aguamenti
    9.Madeline+Schizofrenie+shithead
    10.Ylaena+Ouders vermoord+Azacar

    [ bericht aangepast op 2 juli 2011 - 17:01 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Maybe. Kun je het wat beter uitleggen?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    don't you like the idea


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Wauw, er komen steeds meer RPG-achtige verhalen o-o


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    PrincesSnape schreef:
    Maybe. Kun je het wat beter uitleggen?


    Ze maakt 1 verhaal en iedereen schrijft om de beurt een chapter.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hoe vaak moet je een hoofdstuk schrijven, hoe lang moeten ze zijn en hoeveel tijd heb je ervoor?

    Really like the idea!


    I was an angel living in the garden of evil

    Lovelyxxx schreef:
    Hoe vaak moet je een hoofdstuk schrijven, hoe lang moeten ze zijn en hoeveel tijd heb je ervoor?

    Really like the idea!

    Ligt er een beetja aan, ik ga bv ook op vakantie. ik denk 1 per 2 weken ofzo. Lengte ong 500 woorden en je hebt dus ong 2 wken


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik wil wel mee schrijven:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Oké. I'm in. Nu nog even mijn geheim bewaren.
    *bedenken.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2011 - 16:39 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Naam personage: Sara Dream
    Leeftijd personage 15
    Karakter personage: schuw, argwanend, beetje gek.
    Uiterlijk personage Sara heeft kort piekig haar en heeft rondingen. Maar, haar grote bruine ogen maken dat goed.
    Geheim van personage: Goh, moeilijk, euhn, ze wordt thuis mishandeld.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2011 - 16:40 ]


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Waarschuw je me als je begint?


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Before schreef:
    Waarschuw je me als je begint?

    Jeps


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Motivatie: Ik wil gewoon heel graag meedoen, het lijkt me leuk :3 En dit word niet zo'n saai praatje, dus ik stop nu =P

    Naam personage: Sheila Figg
    Leeftijd personage: 14
    Karakter personage: Sheila is een meisje dat altijd vrolijk doet, maar van binnen heel verdrietig is. Ze is slim, maar kan ook heel snel boos worden en doet niets liever dan lezen. Ze word als nerd gezien, maar ze doet zoveel aan school om haar verdriet te verbergen.
    Uiterlijk personage: Sheila heeft donkerbruin, golvend haar. Ze heeft een normaal lijf. Haar ogen zijn lichtgrijs en haar wenkbrauwen heel donker, zodat haar ogen er een beetje angstaanjagend uitzien.
    Geheim van personage: Haar vader heeft zelfmoord gepleegt nadat hij ergens had ingebroken, haar moeder zit in zo'n opvanghuis met een psycholoog, en haar familie wilt haar niet in huis nemen omdat haar ouders zo erg de fout in zijn gegaan. Ze moest al tijden voor zichzelf zorgen.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oh, waarschuw je mij ook?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Sleutelbloem schreef:
    (...)
    Ligt er een beetja aan, ik ga bv ook op vakantie. ik denk 1 per 2 weken ofzo. Lengte ong 500 woorden en je hebt dus ong 2 wken

    Perfect!
    Hier mijn inzending;

    Naam personage; Rose Montgomery
    Leeftijd personage; 18
    Karakter personage; Verlegen, eerlijk, aardig
    Uiterlijk personage; Lichtrode haren, mooie groene ogen en sproetjes
    Geheim van personage; Affaire met leraar

    [ bericht aangepast op 29 juni 2011 - 16:47 ]


    I was an angel living in the garden of evil

    Wow, wat zijn jullie mensjes jong :'D -ja dat viel me even op-


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.