• Hoi iedereen. Ik had een idee voor een verhaal met meerddere schrijvers
    Dit is zeg maar het idee
    13 mensen, allemaal met hun eigen geheim. Die 13 worden snachts opgesloten in een spookvilla. Hoe zal dat afgelopen?
    Het verhaal gaat dus om hun geheimen, maar ook om het feit dat het spookt. Ze moeten dus elkaars vertrouwen zien te vinden om te overleven
    Ik heb dus nog 12 mensen nodig.
    Om mee te doen met je invullen
    Motivatie
    Naam personage
    Leeftijd personage
    Karakter personage
    Uiterlijk personage
    Geheim van personage

    Personage's + geheim+ schrijver/ster
    1.Soekie+ anorexia+Sleutelbloem
    2.Sara+thuis mishandeld+Before
    3.Sheila+Alleen+Oppugno
    4.Rose+Affaire met leraar+Lovelyxxx
    5.Caitlin+Gelooft in magische dingen+Taraluis\
    6.Hilary+Wordt Gestalkt+ Snor
    7.Katherine+Syndroom van Asperge+PrincesSnape
    8.Leyina+Haar broer is dood en haar vader verdewenen+Aguamenti
    9.Madeline+Schizofrenie+shithead
    10.Ylaena+Ouders vermoord+Azacar

    [ bericht aangepast op 2 juli 2011 - 17:01 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Mag ik nog mee doen ??


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    LizzyTennant schreef:
    Ik heb zelf geen tijd om mee te doen :(
    maar wil je me waarschuwen als het begint?


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    shithead schreef:
    Mag ik nog mee doen ??

    Ja, ik ga ff alles bijwerekn


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Jeuj!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Naam personage:Soekie Abigail
    Leeftijd personage:15
    Karakter personage:Sinds de dag dat Soekie's beste vriendin zelfmoord heeft gepleegt is ze totaal veranderd. Van vrolijk naar Triest. Van zelfverzekrd naar onzeker en ga maar zo door. Slecht 1 ding van haar karakter is hetzelfde gebleven. Ze is nog steeds trouw aan iedereen die haar nodig heeft
    Uiterlijk personage:Soekie is lang en mager. Ze heeft knalrood haar wat ze altijd in 2 vlechtjes draagt.Doordat haar moeder van Italiaanse afkomst is heeft een lichtbruine huid
    Geheim van personage
    Ze heeft anorexia

    Zo kennen julie mijn personage


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Om mee te doen met je invullen
    Motivatie: Ik heb vakantie en vindt het tijd dat ik t schrijven weer oppak!!
    Naam personage: Madeline Mya Groffs
    Leeftijd personage: 18
    Karakter personage: Madeline is stil en terughoudend, haar vrienden zijn vaak bezorgt om haar omdat ze er vaak grauw en vermoeid uitziet. Niemand weet waar dit door komt, maar Madeline heeft één geheim dat ze diep in haar hart verborgen houd.
    Uiterlijk personage: Madeline heeft lichtbruin haar en hele lichte ogen. Haar huid is zijdezacht en ivoorkleurig. Ze draagt vaak kleding in lichte tinten, meestal aarde tinten. Madeline heeft een slankpostuur en heeft prachtige lange benen.


    Geheim van personage: Madeline heeft een geheim waar ze al jaren mee kampt. Ze heeft de geestelijke aandoening schizofrenie, wat ook wel gespleten geest wordt genoemd. Ze heeft twee persoonlijkheden een goede en een kwade. De kwade manipuleert heel vaak de goede(de echte Madeline)en laat haar dingen doen die ze eigenlijk niet bedoeld.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2011 - 20:03 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Heb je al een story gemaakt?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Wie weet een naam?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Een naam?
    uhm maby uhm
    Secrets in a spooky home
    lowl oke ik weet er geen 0.o


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Sleutelbloem schreef:
    Wie weet een naam?


    I'll think about it.

    What about: The Secret House.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Motivatie: Het lijkt me heel gaaf om eens te doen. Vooral omdat het weer een hele andere uitdaging voor me is =D
    Naam personage:Ylaena Eathelynn
    Leeftijd personage:22 years.
    Karakter personage:Duister, stil, koud, kortaf, bitchy maar heeft ook haar zachte kant.
    Uiterlijk personage:Lang ravenzwart haar, helblauwe ogen, slank goed figuur. Niet bijzonder lang maar ook niet klein.
    Geheim van personage:Heeft haar ouders vermoord, is Psychisch niet in orde. Aan jou de uitdaging haar zachte kant te leren kennen.

    Hoop dat dit voor nu uitgebreid genoeg is ^^ Het lijkt me namelijk leuk een halve Psyco te spelen >3

    [ bericht aangepast op 29 juni 2011 - 20:48 ]


    ~What I have is not a dream, cause I will make it a reality

    Wat vinden jullie van deze titel?
    The Secret Villa
    Of
    Discover your secrets


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Discover your Secrets :3


    ~What I have is not a dream, cause I will make it a reality

    NOg 3 personages nodig, nog een mannelijke graag


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Sleutelbloem schreef:
    Wat vinden jullie van deze titel?
    The Secret Villa
    Of
    Discover your secrets


    Absolutly.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt