• Die bang zijn voor onweer. Het onweert nu en ik ben doodsbang. Serieus. En me kat Pom zit nu buiten ik ben vet bang dat hem wat overkomt ):


    26 - 02 - '16

    Rebirthing schreef:
    (...)

    Maar Pom betekend fcking veel voor me, hij ging al een keer bijna dood aan 40 graden koorts en een longontsteking..


    En toch zal hij vast wel zo slim zijn geweest om ergens onderdak te vinden. Hij is ook veel te klein om zelf geraakt te worden door de bliksem, want die slaat in op hoge punten. En verder is de kans dat hem iets anders overkomt niet groter dan bij een normale regenbui. Probeer je een beetje te ontspannen en je niet zo veel zorgen te maken, want daardoor word je alleen nog maar angstiger. Katten weten zich heel goed te redden in hun eentje. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    En toch zal hij vast wel zo slim zijn geweest om ergens onderdak te vinden. Hij is ook veel te klein om zelf geraakt te worden door de bliksem, want die slaat in op hoge punten. En verder is de kans dat hem iets anders overkomt niet groter dan bij een normale regenbui. Probeer je een beetje te ontspannen en je niet zo veel zorgen te maken, want daardoor word je alleen nog maar angstiger. Katten weten zich heel goed te redden in hun eentje. (:


    Pom is niet bepaald klein ;D
    Maar ik blijf nu gewoon vurig hopen dat hij terugkomt (:


    26 - 02 - '16

    Het liefste stond ik nu buiten het prachtige weer te bewonderen. Maar dat is gevaarlijk, dus mag ik niet naar buiten.(joehoe)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Rebirthing schreef:
    (...)

    Pom is niet bepaald klein ;D
    Maar ik blijf nu gewoon vurig hopen dat hij terugkomt (:


    Ik moet bij mensen op 2 katten passen (eten geven etc), en die lopen nu buiten rond en ik kan ze nergens vinden. Straks zijn ze dood en dan is het mijn schuld (no_chears)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    ik hou van onweer. om eerlijk te zijn heb ik hier heel lang op gewacht :'D


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    ReinaxRamos schreef:
    (...)

    Ik moet bij mensen op 2 katten passen (eten geven etc), en die lopen nu buiten rond en ik kan ze nergens vinden. Straks zijn ze dood en dan is het mijn schuld (no_chears)


    Ik heb 3 katten. Pim, Pom en Milo. Pim en Pom zijn broertje en beiden zwart. Pom is dik, Pim is mager en Milo is ondeugend. Milo en Pim zijn beiden binnen maar Pom is nu buiten. Hij is heel bijzonder voor me en ik wil echt dat hem niets overkomt. Hij heeft al eens 40 graden koorts en een longontsteking gehad. Dat overleefde hij maar net...


    26 - 02 - '16

    Ik vind het wel leuk als ik binnen ben (bloos) en mijn kat is ook buiten (no_chears)


    -

    Genius schreef:
    Ik vind het wel leuk als ik binnen ben (bloos) en mijn kat is ook buiten (no_chears)


    Leuk?!? O_o


    26 - 02 - '16

    Het heeft hier daar straks geonweerd. ;'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Asleep schreef:
    Het heeft hier daar straks geonweerd. ;'D


    Dat doet het bij mij nog steeds :S


    26 - 02 - '16

    Ixora schreef:
    Ik vind het leuk, haha. Ik heb ook vaak zin om in de keiharde regen te staan, just because.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik ben niet echt bang maar ik voel mij toch niet zo gerust en op mijn gemak..


    Stop wishing, Start doing..

    Ik wás er bang voor, nu niet meer ^^


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    C18 schreef:
    Not me, ik zit er juist al de halve dag op te wachten. Het liefst een lekkere harde bui met regen, heeeel veel regen. Anders kom ik niet in slaap met die hitte ><


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Ik vind het prachtig, maar wel eng!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the