• C'mon, bring me new pictures *O*

    In het vorige topic, werd het bericht bewerkt, met de boodschap dat dit een topic is om afbeeldingen te plaatsen, niet een overlegtopic. Als je wél wilt overleggen over Harry Potter, is daar altijd nog het HP talkt topic.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2011 - 16:34 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.




    Not all those who wander are lost.

    Abo_O_

    Crusoe schreef:



    Als iemand mij kan vertellen waar ik deze schoenen haal, krijgt diegene een hele dikke kus.


    Felix


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Barcalonista schreef:


    AWESOME!


    I was an angel living in the garden of evil

    Crusoe schreef:


    LOL. xD
    Geniaal.


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca




    Geniaal!


    ~brrrrrrrrrrrrr~

    *abo*


    I'm hard to remember, but imbossible to forget.



    groter

    [ bericht aangepast op 29 juni 2011 - 16:17 ]


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Oeh, ik kom ook meedoen met plaatjes posten ^^





    EDIT: Even een (niet zo'n goede) vertaling voor de mensen die niet zo goed Engels kunnen:
    Een van deze mannen is de vader van de geweldigste kleine meid ter wereld. Hij heeft haar nooit ontmoet, zal hij ook niet, hij herinnert zich waarschijnlijk mijn naam niet meer.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2011 - 16:47 ]

    CatGirlx schreef:


    Ik me voel me nogal onslim, maar ik snap hem niet.


    Felix

    CrazyChicken schreef:
    (...)
    Ik me voel me nogal onslim, maar ik snap hem niet.


    Nou, een fan heeft dat plaatje gemaakt en ze doet net alsof het verloren kind is van een van die HP-sterren xD

    CatGirlx schreef:
    (...)

    Nou, een fan heeft dat plaatje gemaakt en ze doet net alsof het verloren kind is van een van die HP-sterren xD

    Dus het is stiekem gewoon zielig en ik ben niet dom want er zit geen diepere betekenis achter? (:


    Felix

    CrazyChicken schreef:
    (...)
    Dus het is stiekem gewoon zielig en ik ben niet dom want er zit geen diepere betekenis achter? (:

    Stiekem was het een geniaal grapje van dat meisje, ik vind het niet zielig ik vind het gewoon een leuk bedachte grap. ;) [strike]Moet er dan een diepe betekenis achter zitten?[/strike]

    Medieval schreef:



    groter

    Die is geniaal <33


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."