Wat vinden jullie van deze beat ik heb hem op mobiel mijn vriend vind het vreselijk maar hij weet dan niet wat echte goeie beat is mijn speakers vliegen der bijna uit zo hard en goed is deze beat
FireDust schreef:
(...)
Nou, je zou het kunnen verzinnen omdat je aandacht wilt. Dit is gewoon een antwoord op je vraagEn als de film verboden is voor kinderen, post het dan niet hier! Hallo! Hier zitten 10-, 11- en 12-jarigen!
wees blij dat ik die LINK niet geef .. verzinnen nah ben ik te moe voor lees maar zelf in sommige topics kom je het tegen. damn van 10 wtf doen kinderen van 10 op internet
wees blij dat ik die LINK niet geef .. verzinnen nah ben ik te moe voor lees maar zelf in sommige topics kom je het tegen. damn van 10 wtf doen kinderen van 10 op internet
Euhm, spelen op het internet?
Weet je, die kinderen zijn toch niet zo jong om op de pc te mogen.
Als zij op Q willen, laat hun dan.
[ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 17:47 ]
"Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."
ILoveLilian schreef:
Serieus ga is ergens anders praten over je horror films. Je weet zelf dat er kinderen zijn van 10,11,12,13 en toch dwaal je af naar zulke films
meisje relax ik wist niet eens dat kinderen van 10 hier op waren
Wat doet iemand die zulke gore films kijkt op Quizlet? (: