• Wat vinden jullie van deze beat ik heb hem op mobiel (H) mijn vriend vind het vreselijk maar hij weet dan niet wat echte goeie beat is :$ mijn speakers vliegen der bijna uit zo hard en goed is deze beat


    (H)

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 16:25 ]

    Atmosphere schreef:
    Ik vind dit meer harde muziek;



    Mwehh ik ben het emt jou eens :$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Incubus schreef:
    Ik ben het eens met je vriend...


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Fellatio schreef:
    (...)

    Ja, volgens mij zei je dat al (:
    Maar als je de film heb gezien en het dan ga luisteren ga je automatisch er beelden bij bedenken denk ik.


    oke.
    ik heb die film 9 keer gezien . nu is het beurt voor andere..
    vind ik niet erg als ik terug denk aan die film . die beelden komen sowieso terug al zonder die muziek van die baby

    Bloeddd schreef:
    (...)

    oke.
    ik heb die film 9 keer gezien . nu is het beurt voor andere..
    vind ik niet erg als ik terug denk aan die film . die beelden komen sowieso terug al zonder die muziek van die baby


    Maak je voor die andere film dan ook weer een topic aan? ;D


    Opgeven is geen optie.

    Birthday schreef:
    (...)

    Maak je voor die andere film dan ook weer een topic aan? ;D


    Whaha die film waar ze het nu over heeft ? ;P daar had ze al 2 over. en zijn beide gesloten weet je nog ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    Whaha die film waar ze het nu over heeft ? ;P daar had ze al 2 over. en zijn beide gesloten weet je nog ;P

    Jah, alle twee gesloten xD
    Ik ben er trouwens weer (A)

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 17:10 ]


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Fellatio schreef:
    (...)

    Whaha die film waar ze het nu over heeft ? ;P daar had ze al 2 over. en zijn beide gesloten weet je nog ;P


    ja eentje is door mij aangervraagd slotje. en die anderen had de mod gesloten omdat er 2 van waren

    Fellatio schreef:
    (...)

    Whaha die film waar ze het nu over heeft ? ;P daar had ze al 2 over. en zijn beide gesloten weet je nog ;P


    Nee, ze zei van 'nu is het tijd voor een andere' dus ik dacht dat ze bedoelde van: 'nu is het tijd voor een andere film'
    Maar ik zal het wel fout gelezen hebben ;D


    Opgeven is geen optie.

    Birthday schreef:
    (...)

    Nee, ze zei van 'nu is het tijd voor een andere' dus ik dacht dat ze bedoelde van: 'nu is het tijd voor een andere film'
    Maar ik zal het wel fout gelezen hebben ;D


    Ow zoo (: haha ik begreep dat het nu tijd werd dat iemand anders die film ging kijken


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    kijk dit kijk die reacties hahah






    ze is zo in shock door die film haha

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 17:17 ]

    Fellatio schreef:
    (...)

    Ow zoo (: haha ik begreep dat het nu tijd werd dat iemand anders die film ging kijken


    OOOOOOOH. Ja, dat kan natuurlijk ook. ;D


    Opgeven is geen optie.

    Bloeddd schreef:
    kijk dit kijk die reacties hahah


    ze is zo in shock door die film haha


    Waarom begrijp ik dat nou? ;D


    Opgeven is geen optie.

    Bloeddd schreef:
    kijk dit kijk die reacties hahah


    ze is zo in shock door die film haha

    Hoe interessant --'
    Ik werd niet opgemerkt :c Najah...


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Je vriend heeft gelijk.
    Hij, en ik ook aangezien ik het met hem eens ben, kan even zeer zeggen dat jij niet weet wat een goede beat is.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 17:16 ]

    505 schreef:
    Je vriend heeft gelijk.
    Hij, en ik ook aangezien ik het met hem eens ben, kan even zeer zeggen dat jij niet weet wat een goede beat is.

    1+ Ik heb nu een stukske geluisterd


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."