• Urgh, mijn been is opeens echt raar o.O Sinds 3 dagen zit er bij mijn linkerknie iets, geen idee wat, maar als ik gewoon zit/lig/sta krijg ik daar opeens "kloppingen" in ofzo, van die blobjes, ik weet echt niet hoe ik het moet uitleggen. Maar je kan het ook gewoon zien, heel duidelijk zelfs, heel mijn huid gaat daar ook "omhoog". Het doet geen pijn ofzo, maar het voelt wel echt ranzig. Weet iemand wat dit is? o.O


    Alis volat propriis.

    Zenuwtrekjes? Dat is heel normaal hoor XD


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Geen idee :'D. Toch maar naar de dokter hoor :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    :8
    Ken het niet... maar klinkt best ranzig.


    There's power in the words you whisper.

    Een bubbelmonster. (cat)
    Nee, ik heb géén idee. (':


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Mijn rechter ooglid heeft trekjes ;D en voelt zo irritant ;P en als je ernaar kijkt zie je het gwn bewegen ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ga maar is naar de dokter hoor.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Fellatio schreef:
    Mijn rechter ooglid heeft trekjes ;D en voelt zo irritant ;P en als je ernaar kijkt zie je het gwn bewegen ;P

    Ik had dat ook. Echt irritant, hè?


    There's power in the words you whisper.

    Mijn rechterknie heeft dat soms ook. Maar na een tijdje gaat het bij mij altijd weer over.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Harrison schreef:
    (...)
    Ik had dat ook. Echt irritant, hè?


    Juap ;P ik had dat echt heel vaak D;


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    Juap ;P ik had dat echt heel vaak D;


    Ik heb het 2x een hele dag gehad.
    Lijkt me kut als je dat heel vaak hebt.


    There's power in the words you whisper.

    Harrison schreef:
    (...)

    Ik heb het 2x een hele dag gehad.
    Lijkt me kut als je dat heel vaak hebt.


    Gheh eik dan niet hele dag. maar wel vaak, maar et ziet er ook dom uit ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    Gheh eik dan niet hele dag. maar wel vaak, maar et ziet er ook dom uit ;P


    Het voelt raar, maar eigenlijk vind ik het niet zo irritant ;'D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Fellatio schreef:
    Mijn rechter ooglid heeft trekjes ;D en voelt zo irritant ;P en als je ernaar kijkt zie je het gwn bewegen ;P

    Yep dat had ik eerst ook, maar het is nu precies hetzelfde in mijn been o.o En ik heb verder nooit last gehad van mijn oog ofzo, maar toch geeft het nu weer een beetje een eng idee x'D


    Alis volat propriis.

    Eagleflight schreef:
    (...)

    Het voelt raar, maar eigenlijk vind ik het niet zo irritant ;'D

    Ghehe ok ;P
    Melusine schreef:
    (...)
    Yep dat had ik eerst ook, maar het is nu precies hetzelfde in mijn been o.o En ik heb verder nooit last gehad van mijn oog ofzo, maar toch geeft het nu weer een beetje een eng idee x'D


    Lijkt me kut


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    Gheh eik dan niet hele dag. maar wel vaak, maar et ziet er ook dom uit ;P

    Ik druk dan een beetje op mijn ooglid, en dan stopt het 5 seconden, maar daarna gaat het weer door. ;[


    There's power in the words you whisper.