• praat hier over het warme weer (;

    Edit door Sodom:
    Vanaf nu is dit het algemene topic waarin je kan praten over het warme weer.

    [ bericht aangepast door een moderator op 28 juni 2011 - 10:36 ]


    Where words fail, music speaks

    bij mij is er regen en onweer, maar het is toch best warm?


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Hier regent het, maaaaaaaar gister was het heeerlijk!


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    O__O
    Wil..
    Water..
    En niet..
    Leren..


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    O__O
    Wil..
    Water..
    En niet..
    Leren..

    Hehe, ik wil een zwembad en niet leren!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Het is hier nu aan 't onweren en regenen, terwijl ik naar de ortho moet over een halfuurtje. En het is nog steeds warm en benauwd trouwens. Ugh. (cat)


    wth.

    Hé, hier gaat het onweren en hagelen. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Het was deze nacht zooo warm dat ik niet kon slapen! En juist voor ik wakker werd, was het hier aan het donderen & regenen(cat)


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Ik kon ook niet slapen vannacht ;(
    Heb alle uren gezien en nu ben ik doodmoe, ween ween.
    Het mag toch wel iets minder drukkend zijn

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 10:34 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Het was vanmorgend heel hard aan het onweren, nu niet meer, het is nog steeds 25 graden, pff gisteren was het 32 graden en lag 10 minuten in de zon en ben helemaal verbrand ;s


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik vind dit echt té warm, je kan helemaal niks doen zonder gelijk helemaal te zweten en je vies te voelen (no_chears) Het slapen wil ook voor geen meter natuurlijk..


    -

    Gisteren was lekker!
    Maar nu is het vies benauwd en regent het heel hard en het onweert ook nog eens! Heb ook super slecht geslapen dus van mij mag het wel een paar graadjes kouder worden! (A)


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Ik voel mijn hersenen smelten...


    Let it come and let it be

    Genius schreef:
    Ik vind dit echt té warm, je kan helemaal niks doen zonder gelijk helemaal te zweten en je vies te voelen (no_chears) Het slapen wil ook voor geen meter natuurlijk..

    Dit is de waarheid! _O_

    het is nog maar 11 uur en we zitten hier al aan 34° ^^
    straks in het zwembad springen (dance)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Jiles schreef:
    Gisteren was lekker!
    Maar nu is het vies benauwd en regent het heel hard en het onweert ook nog eens! Heb ook super slecht geslapen dus van mij mag het wel een paar graadjes kouder worden! (A)


    Where words fail, music speaks