• ik weet dat het onweert hier zo :'D nou ja ik denk boeiend maar nu zit ik ff in me kamer en dan zie ik die school kinderen naar buiten kijken dus ik denk : whate hell staan ze naar te kijken O.o *loopt naar kamer van zus toe en kijkt naar buiten * en dan ineens een bliksem straal O.O ik schrok me freaking dood en ik moet daarlijk naar buiten voor de tandarts en nog alleen O.o ik ben nu bang want het oonweert freaking veel O.o
    Edit:
    ik heb me moeder geprobeerd aftelaten te bellen maar dat mocht niet want het was geen geldige renden --'
    en bij wie onweert het ook (baby)
    edit agian :
    ik denk dat ik minder bang ben dan de kleine kinderen op die school bij me huis hehehe ze gingen net hard gillen_O_

    edit:
    i'm back_O_ en toen ik buiten was kwam er ineens zo'n harde knal o.o ik gilde het zowat uit :'D en het regent nu aleen maar _O_

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 10:16 ]


    Shoganai i ne~

    Bij ons donderde het ook nogal o.O
    Ik ben uit schrik mijn kat beneden gaan halen en die heeft me afgeleid - en wakker gehouden toen de donder over was -


    Let the Night embrace you

    Hier gaat het straks ook onweren & hagelen.
    Tot nu toe heeft het alleen nog maar geregend. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Hier is het nog steeds blauw luchtje met wat wolkjes. Volgensmij komt er in het zuidoosten niet zoveel onweer enzo..


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Nog geen regen of donder hier! Maar moet strax ook naar de tandarts en heb er geen zin inn! :(


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    hier lekker niet. (:


    Life is a beautiful struggle