• ik weet dat het onweert hier zo :'D nou ja ik denk boeiend maar nu zit ik ff in me kamer en dan zie ik die school kinderen naar buiten kijken dus ik denk : whate hell staan ze naar te kijken O.o *loopt naar kamer van zus toe en kijkt naar buiten * en dan ineens een bliksem straal O.O ik schrok me freaking dood en ik moet daarlijk naar buiten voor de tandarts en nog alleen O.o ik ben nu bang want het oonweert freaking veel O.o
    Edit:
    ik heb me moeder geprobeerd aftelaten te bellen maar dat mocht niet want het was geen geldige renden --'
    en bij wie onweert het ook (baby)
    edit agian :
    ik denk dat ik minder bang ben dan de kleine kinderen op die school bij me huis hehehe ze gingen net hard gillen_O_

    edit:
    i'm back_O_ en toen ik buiten was kwam er ineens zo'n harde knal o.o ik gilde het zowat uit :'D en het regent nu aleen maar _O_

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 10:16 ]


    Shoganai i ne~

    Hier heeft het eventjes gedonderd, maar nu doet het niets meer.. Maar ik denk dat we er wel nog van zullen krijgen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Hier ook
    Ik moet nog boodschapen doen, khoop dat ik droog blijf


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    damm it nu regent het ook nog O.o


    Shoganai i ne~

    BeSlytherin schreef:
    damm it nu regent het ook nog O.o

    Ik ging zeggen doe een paraplu mee!
    Maar als het bliksemt is dat géén goed idee


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Ik ging zeggen doe een paraplu mee!
    Maar als het bliksemt is dat géén goed idee
    ik neem er wel een mee maar ik ga het niet op doen bij open pleken (nerd)


    Shoganai i ne~

    ghehe, hier is het nog mooi weer (nerd)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Het onweert al de hele ochtend bij ons..


    Kill them with kindness.

    Hier is het nnog mooi weer, maar straks gaat het bij mij ook onweren :S


    What is youre favo scary movie?

    Okay.. het is hier echt heeeeel donker, dus het kan elk moment losbarsten.


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    hier moet het nog donderen;d
    maar ik hoop niet dat dat straks is want dan moet ik van gym best lang fietsen xD langer dan dat ik nrmaal naar huis fiets, en ook nog eens langs het kanaal aaaaah!!

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 9:27 ]


    Where words fail, music speaks

    Jennieee schreef:
    ghehe, hier is het nog mooi weer (nerd)
    Nou hier dondert het al aardig. Dus dat zal ook niet lang meer duren. :P


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    hey eileen ik zit nu te schuilen bij Alisa voor de regen en onweer OMG het regent hard O.o Lang leven vriendin die dicht bij school woont:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hier onweerde het een behoorlijke tijd heel hard. Heb er lekker naar zitten kijken haha! Nu is het even stil maar het zou me niet verbazen als het zo weer los barst, haha!


    Forever.

    bij mij regent & ontweert het al lekker de hele ochtend, maar ik moest net daar doorheen naar de kapper hahaha


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Damn, mag ik jouw regen en onweer? Dan mag je mijn 40° warmte (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42