• Ik weet ik luister aparte muziek dan meeste meiden die naar jank muziek luisteren wat vind je van deze muziek ik vind super ben al 5 jaar lang fan !

    [ bericht aangepast op 27 juni 2011 - 21:28 ]

    En dat het kind niet gehandicapt is trouwens, aangezien jij dus kennelijk rustig door gaat met roken. Nooit geleerd van je moeder wat je niet moet doen als je zwanger bent? Héb je uberhaupt wel wat geleerd van je moeder?


    Opgeven is geen optie.

    ik luister niet naar haar doe me eigen ding

    Birthday schreef:
    En dat het kind niet gehandicapt is trouwens, aangezien jij dus kennelijk rustig door gaat met roken. Nooit geleerd van je moeder wat je niet moet doen als je zwanger bent? Héb je uberhaupt wel wat geleerd van je moeder?

    Dat is waar, niet gezond voor de baby


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Ohja, jij leeft op die fiets.
    Nouja, succes dan in ieder geval.


    Opgeven is geen optie.

    Birthday schreef:
    En dat het kind niet gehandicapt is trouwens, aangezien jij dus kennelijk rustig door gaat met roken. Nooit geleerd van je moeder wat je niet moet doen als je zwanger bent? Héb je uberhaupt wel wat geleerd van je moeder?


    ghehe dat kind word echt een jank kind enal. aangezien ze waarschijnlijk doorgaat, en dat kindje als het geboren is gelijk mag afkicken of het nou wilt of niet


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Bloeddd schreef:
    ik luister niet naar haar doe me eigen ding

    Tsss. Het zal wel


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    FireDust schreef:
    (...)
    Dat is waar, niet gezond voor de baby


    drinken is ook niet gezond

    Beetje sneu voor het kindje wel..


    ars moriendi

    Bloeddd schreef:
    (...)

    drinken is ook niet gezond

    Jah, dat weet ik. (cat)
    Dat jij toch gewoon doorgaat... (cat)


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Tortuga schreef:
    Beetje sneu voor het kindje wel..


    dat kind word mooi als mij zijn door mooie mensen gemaakt

    Van buiten mooi en van binnen bagger zeker?


    Opgeven is geen optie.

    Nou ja aandacht kom je in ieder geval niet te kort, alleen jammer dat je zo uit je nek lult....


    - The last look back is black -

    Fellatio schreef:
    Volgens mij luisteren de meeste meiden echt niet naar jank muziek o-O

    idd^^
    iedereen heeft zijn eigen smaak.
    Ik heb een hekel aan deze muziek :P
    mijn mening ;)


    I Love You

    Bloeddd schreef:
    (...)

    dat kind word mooi als mij zijn door mooie mensen gemaakt

    Wat is jou definitie ven mooi?
    Daarmee bedoel ik, als je zo doorgaat, wordt de baby niet mooi en gezond


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Bloeddd schreef:
    (...)

    dat kind word mooi als mij zijn door mooie mensen gemaakt


    Hahaha, shitman dat kind wordt dus een idioot; je bent van buiten niet lelijk maar van binnen ben je afgrijselijk. Nee wordt nog leuk, ik wil wel eens weten waar jij zit over 20 jaar, in een caravan in een trailerpark waarschijnlijk

    [ bericht aangepast op 27 juni 2011 - 22:57 ]


    We're all mad here.