• Ik weet ik luister aparte muziek dan meeste meiden die naar jank muziek luisteren wat vind je van deze muziek ik vind super ben al 5 jaar lang fan !

    [ bericht aangepast op 27 juni 2011 - 21:28 ]

    ik wil geen vrienden maken via internet hahah ,, waarom denkje dat ik zo ben ik vetrouw niemand

    Dude ging jij niet smoken?


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Bloeddd schreef:
    (...)

    nee me pa nu goed jezus jij vraag iets ik leg uit siema

    Weet je, laat gewoon maar :/


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    ILOVEROBBERT schreef:
    Dude ging jij niet smoken?


    Kwou net zegge


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Bloeddd schreef:
    (...)

    nee me pa nu goed jezus jij vraag iets ik leg uit siema


    Ze vroeg helemaal niks. Het was gewoon een veronderstelling (of hoe noem je dat, een constatering ofzo?), volgens mij... correct me if I'm wrong!

    ILOVEROBBERT schreef:
    Dude ging jij niet smoken?

    inderdaad -_-


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Bloeddd schreef:
    ik wil geen vrienden maken via internet hahah ,, waarom denkje dat ik zo ben ik vetrouw niemand

    Internet wil jou ook niet aan vrienden helpen.


    -

    Bloeddd schreef:
    ik wil geen vrienden maken via internet hahah ,, waarom denkje dat ik zo ben ik vetrouw niemand


    Euhm, mag ik vragen waarom je hier dan zit?

    Incubus schreef:
    (...)

    Ze vroeg helemaal niks. Het was gewoon een veronderstelling (of hoe noem je dat, een constatering ofzo?), volgens mij... correct me if I'm wrong!

    Dacht ik eerst ook, maar jah..


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Incubus schreef:
    (...)

    Euhm, mag ik vragen waarom je hier dan zit?


    weet niet kwam ineens hier op dus ik dacht ik maak acount aan maar ik kom dalijk geen zin meer om te typen

    Dus alle muziek die jij niet leuk vind, is jankmuziek?
    Een paar random namen:

    Bon Jovi, Deadmau5, Michael Jackson, Queen, Usher, ACDC, Katy Perry, Pitbull

    Jaaaa allemaal dezelfde jankmuziek indeed ;))


    ars moriendi

    Bloeddd schreef:
    (...)

    weet niet kwam ineens hier op dus ik dacht ik maak acount aan maar ik kom dalijk geen zin meer om te typen

    Je maakt een account aan om hier ons te zieken? :/
    Moet jij weten...


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Bloeddd schreef:
    (...)

    weet niet kwam ineens hier op dus ik dacht ik maak acount aan maar ik kom dalijk geen zin meer om te typen


    En als ik zo vrij mag zijn nog iets te vragen, kan je misschien leestekens gebruiken? Dat leest wat prettiger...

    @Tortuga; jaa, idd hea! Als dat al jankmuziek is, vraag ik me serieus af hoe je Evanescence wilt noemen... dat is nou niet bepaald vrolijke muziek!

    ben terug damn hebben jullie geen leven is dit jullie leven ik ben een meisje die jullie reacties uitlacht ik denk bij mezelf fuck you aleen ik zeg niks nee ik ken geen leestekens ik kom uit het oostblok ben half bosnier half polak dus pools

    Bloeddd schreef:
    ben terug damn hebben jullie geen leven is dit jullie leven ik ben een meisje die jullie reacties uitlacht ik denk bij mezelf fuck you aleen ik zeg niks nee ik ken geen leestekens ik kom uit het oostblok ben half bosnier half polak dus pools


    ars moriendi