• Ik ga het toch even melden, omdat ik dat leuk vind.

    Tom keek naar mij! xD Nee hoor dit moest gewoon even, aangezien ik zoveel reacties lees de laatste tijd met. Ze kijken gewoon over het publiek, laat ze lekker in die fantasie blablabla... Maar goed, mijn vriendin en ik kwamen terug van het TH concert 23 februari en zaten in de trein op weg naar huis en hadden het er natuurlijk uitgebreid over. En wat er toen gebeurde! Tom zat daar! Nee ook een geintje xD. Sorry ben een beetje weird vandaag. Daar zat dus een man die backstage was bij TH! Hij was mee met de support act en hij draaide zich zo om in de trein en zei dat hij een backstage kaartje had van die avond en er verder toch niks meer mee deed. Dus kreeg ik dat kaartje, helaas wel al gebruikt maar toch een leuk aandenken! En toen daarna zat hij met een vriend van hem te bellen en zei zo: ja die wijven schreeuwde nog harder dan die band het was echt ziek en nog meer van die dingen xD Maar hij zei ook ja ik kon helemaal voor die hekken komen, bij dat podium en heb nu ontzettend goed film matriaal. Ik keek mijn vriendin echt aan van dat wil ik zien en toen moest ze heel hard lachen en die vent keek ons raar aan xD. Maar goed hij pakte dus zijn camera en begon dingen te bekijken dus ik hing helemaal over mijn vriendin heen om ook mee te kunnen kijken xD Want zij had een beter uitzicht op die camera. En toen zag je Tom echt heel goed enzo x'D Maar dat wilde ik even melden en ik heb met mijn vriendin afgesproken de volgende keer dat we gaan worden we ook vriendjes met de support act :P.

    Dan heb jij Cavin gezien, dat was de cameraman =)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    het is backstage kaartje is trouwens gewoon een rond papiertje en een sticker... xD Had het wel wat spectaculairder verwacht, maarja :P

    Joselyne schreef:
    Dan heb jij Cavin gezien, dat was de cameraman =)


    Ohh, kan wel ^^

    ik heb vandaag op vtm een intervieuw gezien en ze hebben zelf gezegd dat ze echt naar de mensen kijken en niet gewoon over het publiek dus het kan best zijn dat hij naar je keek -gelukjeszak-


    Change, the only good thing in this world.

    haha
    ja nou dat met die schreeuwende meisjes is wel waar
    soms hoor je die hele band gewoon niet meer
    'xD

    hahahaha, geweldig ;3