• Ik weet ik luister aparte muziek dan meeste meiden die naar jank muziek luisteren wat vind je van deze muziek ik vind super ben al 5 jaar lang fan !

    [ bericht aangepast op 27 juni 2011 - 21:28 ]

    Padawan schreef:
    (...)

    Hahaha, shitman dat kind wordt dus een idioot; je bent van buiten niet lelijk maar ook niet mooi. O, en van binnen ben je afgrijselijk. Nee wordt nog leuk, ik wil wel eens weten waar jij zit over 20 jaar, in een caravan in een trailerpark waarschijnlijk


    Ik zie d'r eerder achter de ramen, als ze dat redt.


    Opgeven is geen optie.


    ^
    Dit is pas een kwalitatief hoogstandje, Leute. Try to beat that (baby)


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:

    ^
    Dit is pas een kwalitatief hoogstandje, Leute. Try to beat that (baby)




    Whahahahahaha XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    C18 schreef:

    ^
    Dit is pas een kwalitatief hoogstandje, Leute. Try to beat that (baby)

    Wow, die was hard xD


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    als jullie slim zijn weten jullie is me kind niet in me fotoboek is me broertje en btw ik weet niet of ik in de verwachting ben moet test doen heb vermoeden dat (ik het wel ben) en heb met me vriend erover gepraat dusja ,,ik zit maar wat te dollen ,, en btw jullie reageren alemaal gelijk kan niet alles antwoorden jezus

    Ahahahaha ;D


    Opgeven is geen optie.

    Birthday schreef:
    (...)

    Ik zie d'r eerder achter de ramen, als ze dat redt.


    Ja bijverdienen om haar vriend uit de bak te krijgen (mocht die haar niet verlaten hebben omdat ze zoveel kinderen van hem krijgt en dan uitgelebberd raakt?), nee maar echt heb veel plezier in je leven.


    We're all mad here.

    Bloeddd schreef:
    als jullie slim zijn weten jullie is me kind niet in me fotoboek is me broertje en btw ik weet niet of ik in de verwachting ben moet test doen heb vermoeden dat (ik het wel ben) en heb met me vriend erover gepraat dusja ,,ik zit maar wat te dollen ,, en btw jullie reageren alemaal gelijk kan niet alles antwoorden jezus



    bedtijd meid....


    - The last look back is black -

    Je lult uit je nek kind. Zoek een leven ofzo.


    Opgeven is geen optie.

    Bloeddd schreef:
    als jullie slim zijn weten jullie is me kind niet in me fotoboek is me broertje en btw ik weet niet of ik in de verwachting ben moet test doen heb vermoeden dat (ik het wel ben) en heb met me vriend erover gepraat dusja ,,ik zit maar wat te dollen ,, en btw jullie reageren alemaal gelijk kan niet alles antwoorden jezus

    Waarom zeg je het dan?
    Je vraagt er gewoon om (cat)


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    FireDust schreef:
    (...)
    Waarom zeg je het dan?
    Je vraagt er gewoon om (cat)


    idd, en dan zegt ze dat ze zonder iets zegt al aandacht krijg..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Bloeddd schreef:
    als jullie slim zijn weten jullie is me kind niet in me fotoboek is me broertje en btw ik weet niet of ik in de verwachting ben moet test doen heb vermoeden dat (ik het wel ben) en heb met me vriend erover gepraat dusja ,,ik zit maar wat te dollen ,, en btw jullie reageren alemaal gelijk kan niet alles antwoorden jezus


    Zeg dan niet dat je in verwachting bent. Waarschijnlijk is het enkel aids joh, kom je niet vanaf maarja van een foutje ook niet toch? Weet jij vast wel.


    We're all mad here.

    Birthday schreef:
    Je lult uit je nek kind. Zoek een leven ofzo.


    ik vertel nu de waarheid naja ok laatmaar dan ik kon ook zeggen is echt van mij ik wil nog eerlijk zijn xD (Y) maarja ik ga eten

    Ze wil gewoon aandacht. Maar goed, dat willen we allemaal wel hè? (:


    Opgeven is geen optie.

    je mag best wel wat respect hebben voor andere mensen!
    ik zeg toch ook ni da jij na jankmuziek luister.
    beetje hard vind ik


    I Love You