• Ik zoek leuke stories!

    - Geen Bieber /voetbal / One Direction / Hp / TH / Twilight
    - Niet te veel hoofdstukken
    - Het liefst ook niet over een oorlog of de middeleeuwen.
    - Het liefst één waar ik ook een beetje kan lachen
    - Horror en 16+ is altijd welkom <3


    Forever.

    Helaas snuggly, jij volgt mijn story al xD


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Geen bieber?
    Nouwh, heb ik nou net een story over die gozer!

    Fantasy, Horror , Romantiek & vampieren.
    Kijk maar wat je ervan vind!

    Lost in the darkness, klik.


    If your gonne be two-faced at least make one of them pretty.





    Link in plaatje :)
    Vittoria; Een vreedzame wereld met perfecte balans.
    Dit alleen door de legendarische Diamond of Balance, die millenia geleden
    door de 3 Fates is gecreëerd.

    Op een kalme winterdag wordt deze balans verstoord, waardoor de zon compleet van de hemel verdwijnt.
    Paniek breekt uit. Gebeden worden niet gehoord.
    Vittoria is een grote chaos.

    Niet lang hierna, in The Forest of Ce Dubh, verscheen een spookachtig meisje. Clotho, de eerste van de 3 Fates.
    In haar hand heeft ze een ronde, witte steen, met een gekleurd pentagram er ingekerft.
    Het enige wat Vittoria nu nog kan reden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    http://www.quizlet.nl/stories/15881/dag-mooie-zwarte-jongen/

    Het mijne gaat over een meisje 'Alicé' die verliefd word op de afrikaanse jongen 'Guban'. Zullen ze kunnen een relatie beginnen en zal die dan in stand blijven door de grote cultuurverschillen en haar conservatieve ouders ?
    lees het verhaal ;d er zijn nu 4 deeltjes , maar de volgende staan al klaar om online gezet te worden. (:

    [ bericht aangepast op 16 juli 2011 - 13:08 ]


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.



    Alle Dorpelingen zijn bang voor Villa Verena, ook we de vervloekte villa genoemt. Als de jonge Safier dood gevonden word, en de oorzaak niet bekend is, gaat de jonge reporter Sasja op onderzoek uit. Langzamerhand komt ze achter de waarheid van het huis en de familie van Safier. Maar hierdoor komt haar eigen leven ook in gevaar.