• Ik zoek leuke stories!

    - Geen Bieber /voetbal / One Direction / Hp / TH / Twilight
    - Niet te veel hoofdstukken
    - Het liefst ook niet over een oorlog of de middeleeuwen.
    - Het liefst één waar ik ook een beetje kan lachen
    - Horror en 16+ is altijd welkom <3


    Forever.

    Om die van mij kan je niet lachen, schrijf alleen maar over drama en dood ofzo. :Y)


    wth.

    Mayfly schreef:
    Om die van mij kan je niet lachen, schrijf alleen maar over drama en dood ofzo. :Y)

    oh maar die mogen ook hoor! Zolang het maar niet om die mensies gaat, dan vind ik het best, haha!


    Forever.

    Hij moet nog beginnen, maar:


    There is no place like home.




    Grace Brown leeft aan het begin van de twintigste eeuw. Ze heeft maar weinig geld en bezittingen, maar ze is gelukkig met haar leven. Ze verbergt haar relatie met Thomas voor haar vader, want ze weet dat hij er niet erg blij mee is. Maar Grace vindt het prima. Tot haar vader een onbekende brief thuis krijgt gestuurd en onmiddellijk, samen met haar broertje, uit het land vertrekt.



    En ik heb nog wel een 16+'je, maar die heeft al 50 hoofdstukken... Kijk zelf maar (:

    [ bericht aangepast op 27 juni 2011 - 20:41 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Hm, ik heb eigenlijk alleen maar verhalen met veel hoofdstukken/die over HP gaan. Maar misschien wil je deze toch proberen;
    Ladies, Bugs & Ladybugs & This is War.
    Ze gaan beide over onbekende personen, met humor en een beetje voorspelbare romantiek, ghehe. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Snuggly schreef:
    (...)
    oh maar die mogen ook hoor! Zolang het maar niet om die mensies gaat, dan vind ik het best, haha!


    Hm, het zijn stand-alone's. Korte verhaaltjes dus. Ach ja, ik zet de link hier en veel leesplezier. (:


    wth.

    vrede van god


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    No need to cry op mijn profiel? ;]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Someone like you -Seth Clearwater

    Just like an evil fairytale - Seth Clearwater

    wacht, dit valt zeker onder categorie twilight? of niet.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 13:35 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    http://www.quizlet.nl/stories/53899/i-dont-belong-here-story/



    Als mensen Corey zouden zien als hoe hij vroeger was, zouden ze het niet kunnen vergelijken met de Corey van nu. Hij was blij met waar hij was, Texas. Het dorp was niet groot maar iedereen kende elkaar, en als je een winkel in liep, wisten ze al vrijwel meteen waarvoor je kwam. Corey had daar een hechte vriendengroep, kortom hij had een fijn, rustig leven.

    Het kwam dan ook als een klap aan wanneer zijn ouders gingen scheiden. Zijn moeder bleef in Texas, met zijn vader vertrok hij naar een of andere gehucht. Het was alsof de lucht er alleen al deprimerend was, Corey werd steeds stiller, killer en agressiever tegenover zijn nieuwe medeleerlingen, die overigens niet echt gastvrij zijn. Hij wordt erg op zichzelf, schenkt weinig aandacht aan zijn vader, hij verwijdt dit alles aan zijn vader.

    Maanden kruipen voorbij, steeds weer dezelfde donkere dagen, die allemaal op elkaar lijken. Als er een nieuw meisje in de klas komt, licht er heel even wat op. Ze zag er anders uit dan alle anderen hier, en werd net zo ondergewaardeerd door de rest. Zij wordt de enige met wie hij praat, en dan komen ze ook achter de verdwijningen die steeds vaker plaatsvinden.


    - 25 hoofdstukken
    - Onbekende personen
    - Spanning

    Deze wordt heel funny & scared als het goed is.
    Hij is avontuurlijk.

    We won't stop unless it rains strawberry lemonade.


    You are the only boy worth drawing stupid hearts all over my notebook <3

    Het Doolhof

    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders als ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?


    Nothing is what it seems. [OSL]
    Op een dag verandert het leven op aarde compleet. Niemand weet wat er gebeurd en wat hen te wachten staat. Alle ouders verdwijnen en later ook de kinderen. Als Nina 's avonds laat thuiskomt van een vriendin, zit haar broertje in paniek op haar te wachten; hun ouders zijn weg. De hele tijd probeert Nina ze te bereiken, maar tevergeefs. Als ze contact opneemt met haar vriendin Fenne komt ze erachter dat alle ouders zijn verdwenen. Zij en haar broertje zijn doodsbang voor wat er met hun ouders is gebeurd en ook voor wat hen te wachten staat. Dan verdwijnt haar broertje ook, als ze hem één seconde uit het oog heeft. Nina besluit, samen met haar vriendin om onder te duiken, aangezien zij één van de weinigen zijn die nog over zijn op aarde. Op haar onderduikadres aangekomen, een groot huis midden in het bos, waar niemand ooit komt, ziet ze dat er nog vijf andere onderduikers zijn. De vijf leden van Only Seven Left.
    Kunnen Nina en Fenne met behulp van de jongens hun familieleden terugvinden? En zullen ze erachter komen wat er met de wereld is gebeurd?

    Het verhaal is zo geschreven, dat je niet erg merkt dat de jongens van OSL beroemd zijn, ze zouden net zo goed onbekende personen kunnen zijn.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Humor, romantiek, spanning : KLIK!


    I was an angel living in the garden of evil

    The Last Delivery


    Een jongen, Jason Soprannomi, werkt als pizzakoerier. Hij doet al een tijdje gewoon zijn werk.
    Laat in de avond wilt Jason naar huis, maar de pizzeria krijgt nog een telefoontje. Jason besluit om die nog te bezorgen. Maar er gerbeurt iets, waardoor hij misschien voor de laatste keer een bestelling bezorgt.


    Dit verhaal is vandaag begonnen, en ik ben van plan om er een horror/thriller van te maken :3


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    http://www.quizlet.nl/stories/54438/poisoned-rain/


    Be yourself, everyone else is already taken.

    Bored as hell

    De jonge Engel Umbriël heeft een onvergeeflijke misdaad gepleegd en wordt hierom met haar pasgeboren zoontje naar de aarde verbannen. Umbriël weet niet wat haar overkomt, als ze ontdekt dat ze onder invloed van haar bestraffing een totaal nieuw wezen wordt, een Nergal. Een trainingskamp voor bovennatuurlijke wezens neemt haar op en biedt haar voedsel en onderdak, in ruil voor de belofte dat ze haar best zal doen om de opleiding te voltooien. Umbriël moet zich leren aan te passen aan de mensenwereld en zich leren te verdedigen tegen het kwaad. Het bestuur ziet haar graag als de volgende E.A. , de omstreden hoogste rang van het instituut. Maar of dat haar gaat lukken?


    Behind the laughter it actually means something.