• oké, zeiktopic ;D
    ik heb mijn vriendje zo'n twee à drie weken niet gezien door mijn examens. nu heb ik hem al twee keer gezien (mijn examens waren vorige woensdag gedaan), maar ik had met mijn ouders de afspraak dat ik hem tot deze woensdag zo vaak mocht zien als ik wou. ja, dat zijn ze dus al vergeten.
    ik ging normaal morgen de hele dag naar hem toe, maar hij moet naar zijn oma die in het ziekenhuis ligt. oké, geen probleem, ik kon 's avonds nog gaan. ik zeg dus net dat ik morgenavond naar hem toe ga, krijg ik een hele preek dat dat niet gaat omdat ik naar de pianoles moet en daarna niet meer alleen met de trein mag rijden. hallo?
    het is de laatste pianoles van het jaar, er gebeurt niets meer buiten wat praten en ik heb dit jaar nog niet één les gemist. en ik ben 16, is dat niet oud genoeg om om 7 uur 's avonds nog een trein te mogen nemen?
    en toen zei ik van ja dan moet hij maar naar hier komen, maar dat wouden ze ook niet omdat hij hier eergisteren al was geweest en dan zou het 'niet eerlijk' zijn. en ik kan niet stiekem toch weggaan, want dan mag ik niets meer.
    nu ben ik nogal pissed, en als ik eerlijk ben ook best verdrietig, aangezien ik hem woensdag en donderdag ook niet kan zien.
    nu klink ik vast heel zielig, want dat zijn maar drie daagjes (':


    ask her if she wants to stay a while

    Ik zou ook chagrijnig worden in jouw plaats. Alleen reizen moet zo onderhand es kunnen


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Ik zou ook chagrijnig worden in jouw plaats. Alleen reizen moet zo onderhand es kunnen

    wel, dat vind ik ook! ik wou zelfs om 21u al terug komen zodat ik niet door het donker zou moeten fietsen, maar nee...


    ask her if she wants to stay a while

    Ik zou ook pissed zijn...xD

    C18 schreef:
    Ik zou ook chagrijnig worden in jouw plaats. Alleen reizen moet zo onderhand es kunnen


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik zou hetzelfde reageren hoor, ook al is het maar 3 daagjes..
    Zeker als je hem zo lang niet hebt gezien en ze beloofd hadden dat je hem zoveel mocht zien nu als je zelf wou


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Als m'n ouders iets beloven en het daarna niet nakomen ga ik altijd precies hetzelfde doen... vinden ze niet leuk (cat).

    7u is toch nog niet zo laat?
    En het feit dat de laatste pianoles enkel wat gebabbel is, is helemaal waar :)
    Ik denk dat je ouders je een beetje losser moeten laten, je bent tenslotte al 16!
    Misschien kan je beloven dat je af en toe een smsje stuurt ofzo als je alleen weg gaat?
    Praat er eens rustig over!
    En ik zou ook ambetant worden als ik mijn vriendje niet mocht zien terwijl ik erop had gerekend dat het wel kon!


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    Ik vind 7 uur best laat en gevaarlijk. Stel dat er wat gebeurt. Je ouders zijn bezorgt (:
    Ga gewoon een andere dag naar hem toe. Je ouders willen ook wel eens bij je zijn zonder dat je vriendje rond je hangt.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Ik zou me precies het zelfde voelen; pissed.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Maar pianoles is wel duur (nerd)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mile schreef:
    Ik zou ook pissed zijn...xD


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik snap best dat je daar pissig om bent, zou ik ook zijn.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Before schreef:
    Ik vind 7 uur best laat en gevaarlijk. Stel dat er wat gebeurt. Je ouders zijn bezorgt (:
    Ga gewoon een andere dag naar hem toe. Je ouders willen ook wel eens bij je zijn zonder dat je vriendje rond je hangt.

    Serieus? 7 uur laat? :-) Ik vind dat nog vroeg, maar ok.
    Ik begrijp je volledig, al kan ik er niet over meespreken. ^^

    Before schreef:
    Ik vind 7 uur best laat en gevaarlijk. Stel dat er wat gebeurt. Je ouders zijn bezorgt (:
    Ga gewoon een andere dag naar hem toe. Je ouders willen ook wel eens bij je zijn zonder dat je vriendje rond je hangt.

    Oke, hier heb ik serieus mijn wenkbrauw om opgetrokken in verbazing.


    No growth of the heart is ever a waste