oké, zeiktopic
ik heb mijn vriendje zo'n twee à drie weken niet gezien door mijn examens. nu heb ik hem al twee keer gezien (mijn examens waren vorige woensdag gedaan), maar ik had met mijn ouders de afspraak dat ik hem tot deze woensdag zo vaak mocht zien als ik wou. ja, dat zijn ze dus al vergeten.
ik ging normaal morgen de hele dag naar hem toe, maar hij moet naar zijn oma die in het ziekenhuis ligt. oké, geen probleem, ik kon 's avonds nog gaan. ik zeg dus net dat ik morgenavond naar hem toe ga, krijg ik een hele preek dat dat niet gaat omdat ik naar de pianoles moet en daarna niet meer alleen met de trein mag rijden. hallo?
het is de laatste pianoles van het jaar, er gebeurt niets meer buiten wat praten en ik heb dit jaar nog niet één les gemist. en ik ben 16, is dat niet oud genoeg om om 7 uur 's avonds nog een trein te mogen nemen?
en toen zei ik van ja dan moet hij maar naar hier komen, maar dat wouden ze ook niet omdat hij hier eergisteren al was geweest en dan zou het 'niet eerlijk' zijn. en ik kan niet stiekem toch weggaan, want dan mag ik niets meer.
nu ben ik nogal pissed, en als ik eerlijk ben ook best verdrietig, aangezien ik hem woensdag en donderdag ook niet kan zien.
nu klink ik vast heel zielig, want dat zijn maar drie daagjes (':
ask her if she wants to stay a while