• Welkom mensen bij een nieuwe uitgave van het offtopic forum.

    Vandaag wil ik jullie voorstellen aan:
    - LetMeBe, de meest gestoorde meid ooit
    - Assassin, een bitch met een goed hart
    - En al die andere persoontjes die geniaal zijn, maar waarvan ik de naam niet meer weet.

    Onze sponsor Bullshit wil dat wij dit hele topic volspammen met onzin. Dat zou voor ons geen probleem moeten zijn, toch?
    Nou op Uw plaatsen, klaar, SPAMMEN!!

    [ bericht aangepast op 27 juni 2011 - 18:56 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Roodstrikje schreef:
    (...)
    *vloekt binnenmonds*
    Trouwens, Mitchell, leg is uit: Waarom schrijf jij een 18+ verhaal, terwijl je 17 bent? Nou? He?

    Mag jij mij uitleggen waarom je erna kijkt :P
    Ik schrijf hem, omdat ik wil kijken of ik dat kan of ik er genoeg gevoel in kan leggen. Ookal heb ik het nog nooit gedaan. En de 18+ is alleen om te laten zien wat voor dingen erin voor komen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Assassin schreef:
    (...)


    Dat is mijn schuld, sorry. (bloos)

    Ja ja, maar ik geef Mitchell lekker alle schuld
    Ik ben nou eenmaal Kim het (duivel)


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    RestlessSoul schreef:
    Ik ben 1meter 90 (yeah)


    waarom is iedereen groter dan ik? (huil)


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    RestlessSoul schreef:
    (...)
    Mag jij mij uitleggen waarom je erna kijkt :P
    Ik schrijf hem, omdat ik wil kijken of ik dat kan of ik er genoeg gevoel in kan leggen. Ookal heb ik het nog nooit gedaan. En de 18+ is alleen om te laten zien wat voor dingen erin voor komen.

    Ik keek op je profiel en je hebt hem er paar keer in de spotlight gezet -tijdje terug- vindt je het gek dat ik dat dan zie -_-'
    Dus als ik hem ga lezen, word je niet boos?


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Assassin schreef:
    (...)


    Dat is mijn schuld, sorry. (bloos)

    Jij bent gewoon te :9~


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ga even pijnstillers pakken hoor, brb.


    Your make-up is terrible

    RestlessSoul schreef:
    (...)
    Jij bent gewoon te :9~


    Ik weet. :9~ net als jij.


    Your make-up is terrible

    Ever schreef:
    (...)

    waarom is iedereen groter dan ik? (huil)

    Hallo, Mitchell is gewoon even groot als mijn vader en trouwens, in mijn klas -en trouwens ook een aantal leraren- zitten genoeg mensen die kleiner zijn


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik weet. :9~ net als jij.

    O.o


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    HALLO! *O*
    Wooow, ik kom even een paar uurtjes niet op Q en het is direct weer een ontplofte kippenstal!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Roodstrikje schreef:
    (...)
    Ik keek op je profiel en je hebt hem er paar keer in de spotlight gezet -tijdje terug- vindt je het gek dat ik dat dan zie -_-'
    Dus als ik hem ga lezen, word je niet boos?

    Ga maar lekker lezen :P

    Assassin schreef
    (...)
    Ik weet. :9~ net als jij.

    Wij zijn awesome :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mudblood schreef:
    HALLO! *O*
    Wooow, ik kom even een paar uurtjes niet op Q en het is direct weer een ontplofte kippenstal!


    het is nu levend


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    You know, ik weet zeker dat ik Mitchell ga overtreffen als ik het volgende topic open (A)


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Roodstrikje schreef:
    You know, ik weet zeker dat ik Mitchell ga overtreffen als ik het volgende topic open (A)


    we zullen zien


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Roodstrikje schreef:
    (...)
    O.o

    Je weet zoveel nog niet over Nikki en mij :P

    Roodstrikje schreef
    You know, ik weet zeker dat ik Mitchell ga overtreffen als ik het volgende topic open (A)

    Had je gehoopt xD


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.