• PROMOTIE

    Nee nee, ik ben klaar voor deze avond en morgen! Ik heb me al helemaal aan gekleed (wat een prestatie) en ik ben ook al wat gaan zonnen voor wat bruinere benen te krijgen, al hield ik het niet langer uit als een halfuurtje. GOD, WAT IS HET WARM. Maar, ik ga vanavond dus naar de diploma uitreiking van mijn broer, waar ik ook naartoe ga voor mijn broer aan te moedigen, maar stiekem ook voor alle lekkere jongens uit het zesde jaar voor een laatste keer nog te zien. Nou gaan ze zelfs een kostuum aanhebben! :9~ Na de uitreiking ga ik dan naar een vriendin waar ik blijf slapen en morgen gaan we dan met nog een paar andere mensen naar bobbejaanland, waar ik nog wat ga bruinen. (nerd)

    En nou wil ik weten wat er bij jullie op de agenda staat voor vanavond en morgen, want ik vertel niet voor niets dit hele verhaal.
    (flower)


    All was well.

    Vanavond ga ik niks doen en morgen ga ik met mijn papa shoppen, maar ik denk niet dat dat lang gaat duren omdat het nog warmer wordt dan vandaag :3
    Mijn diploma-uitreiking is woensdagavond :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik dacht even aan Spongebob
    Vanavond ga ik wiskunde leren en mijn KEC project afmaken en morgen ga ik Frans en Wiskunde pw maken en dan vroeg uit zijn en dan niks doen ;D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Vanavond, leren
    Morgen, twee proefwerken.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Niks en Niks
    Kheb morgen vrij
    Kga donderdag met school naar Bobbejaanland:(


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Betrayal schreef:
    Ik dacht even aan Spongebob
    Vanavond ga ik wiskunde leren en mijn KEC project afmaken en morgen ga ik Frans en Wiskunde pw maken en dan vroeg uit zijn en dan niks doen ;D

    Dat eerste was de bedoeling. Ik apprecieer u voor het doorhebben van mijn mop. :Y)


    All was well.

    Gezellaaaag! Doen die handel, ghehe. (De zesdeklassers dus ;D)
    Ik euh, ga straks naar een vriendin, dan naar een feestje op het strand (Ja, Lize, ik ga wéér naar een feestje. Ongepland.. Hahahaha)
    En dan morgen werken aan m'n profielwerkstuk. Whehehehe. ]:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    in het zwembad zitten, schrijven, hopen dat mijn papieren niet in het water vallen, mijn papieren op het terras gooien, duiken, wat opdrogen, terug van in het begin, dat voor zolang het warm blijft :Y)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ixora schreef:
    Gezellaaaag! Doen die handel, ghehe. (De zesdeklassers dus ;D)
    Ik euh, ga straks naar een vriendin, dan naar een feestje op het strand (Ja, Lize, ik ga wéér naar een feestje. Ongepland.. Hahahaha)
    En dan morgen werken aan m'n profielwerkstuk. Whehehehe. ]:

    Jij bent echt zo'n zatte fles. (cat)


    All was well.

    Sleutelbloem schreef:
    Niks en Niks
    Kheb morgen vrij
    Kga donderdag met school naar Bobbejaanland:(


    heee op welke school zit jij, bij ons gaat het eerste of het tweede, geen idee welke van de twee, ook donderdag naar bobbejaanland.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Morgen kennismakingsdag van mijn nieuwe school en daar na kamp!!! :D


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Dus hij heeft je toch niet gevraagd? xd
    En ik ga vanavond of morgen niets speciaals meer doen, buiten me mentaal voorbereiden op de rapportuitreiking van donderdag. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Anchor schreef:
    (...)
    Jij bent echt zo'n zatte fles. (cat)

    Hé, ik ga om half 11 weer weg hoor! God. En ik drink niet eens op feestjes. (joehoe)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    morgen naar de stad, om te kijken of ze Someday al hebben bij de Douglas, en naar 2 vriendinnen kijken die een soort flashmob hebben op de markt voor cultuurklas van school. en woensdag schoolreis naar bobbejaanland (: donderdag boeken inleveren, en dan tot volgende week donderdag vrij en dan rapport ophalen!


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Jongens in pak zijn lekker. :9~


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik ga morgen een hele grote denkendinges pakken, en in de straattuin neerleggen , boek meenemen en gaan zonnen. En misschien nog ff joggen