• Wat vinden jullie van haar?
    Ik persoonlijk, vind haar echt geweldig. Gewoon de manier waarop ze zich kleed en d'r muziek. _O_ Ze heeft lef (:



    To infinity and beyond •

    zij weet niet wat echte hiphop is!!!!!!!!!! wat is dit voor bullshit man wat een kenker muziek



    dit is de echte shit

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 10:07 ]

    Bloeddd schreef:
    wat is dit voor bullshit man wat een kenker muziek


    Pardon?!
    Dat is geen scheldwoord, dat is een ernstige ziekte.
    Of heb je dat nog niet geleerd? En ook niet hoe je het schrijft?

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 11:29 ]


    There's power in the words you whisper.

    Ze is vet dude!


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Dit lied is super en nicki minaj is zelf ook super
    ze trekt zichniets aan van wat mensen zeggen en DAT vind ik zo topp aan haar
    :P

    Elke jongen bij mij in de klas geilt op haar.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Bloeddd schreef:
    zij weet niet wat echte hiphop is!!!!!!!!!! wat is dit voor bullshit man wat een kenker muziek


    dit is de echte shit


    Ga SVP een leven zoeken? First je schrijft het niet eens zo, en second waarom scheld je daarmee terwijl je weet dat honderden nee misschien miljoenen mensen met die ziekte vechten? Om er alleen maar bovenop te komen, en dan heb je weer van die eerste graads sukkels die ermee gaan schelden zoals jij. Als het te hard is gekomen, dan is het goed. D:


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Temptress schreef:
    OMG, ik hou van haar! *O*


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Ach, gadver, weer zo een die denkt dat ze beroemd kan worden door synthetische zooi op d'r kop te gooien en achterlijke outfitjes aan kan trekken die ontworpen zijn door extreem zwakbegaafden. Autotune is haar held, zo te horen.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik vind dat ze wat Gaga na doet maar haar muziek vind ik echt geweldig


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Capulet schreef:
    Mweh


    effort never betrays you

    Ik lieft haar <3
    Ze is awesome, en haar songs <333
    *love overloads*


    If you really believe in yourself, you don't have to bring other people down • Quinn Fabray | Glee

    -verslaafd-

    ianthomas4ev schreef:
    -verslaafd-
    me too <33


    If you really believe in yourself, you don't have to bring other people down • Quinn Fabray | Glee

    Uneventful schreef:
    (...)

    Ga SVP een leven zoeken? First je schrijft het niet eens zo, en second waarom scheld je daarmee terwijl je weet dat honderden nee misschien miljoenen mensen met die ziekte vechten? Om er alleen maar bovenop te komen, en dan heb je weer van die eerste graads sukkels die ermee gaan schelden zoals jij. Als het te hard is gekomen, dan is het goed. D:


    tip 1 leer wat echte hiphop is

    Poseidon schreef:
    Ik vind dat ze haar tieten echt wat minder mag benadrukken.


    All I wanna do is lose control