• Wat vinden jullie van haar?
    Ik persoonlijk, vind haar echt geweldig. Gewoon de manier waarop ze zich kleed en d'r muziek. _O_ Ze heeft lef (:



    To infinity and beyond •

    Panthera schreef:
    Ik vin dr echt vet cuwl (:


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik vind haar fake (:


    Olive

    Authors schreef:
    Ik vind haar fake (:


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jup, ik vind d'r ook fake.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik vind haar muziek echt geweldig !

    Ik vind haar geweldig!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    OMG, ik hou van haar!


    Love isn't blind, It's retarded.



    Ik vind haar verschrikkelijk. Vind dat ze niet kan zingen en ze ziet er uit als een mislukte barbiepop. En dan heb ik het nog nieteens gehad over die rare robotbeweginkjes en die wijdopengesperde ogen.. ik vind haar niet sporen.


    ars moriendi

    Ik vind haar liedjes wel heel leuk. Alleen ik vind hoe ze doet en hoe ze zich kleed echt helemaal niks.

    Tortuga schreef:


    Ik vind haar verschrikkelijk. Vind dat ze niet kan zingen en ze ziet er uit als een mislukte barbiepop. En dan heb ik het nog nieteens gehad over die rare robotbeweginkjes en die wijdopengesperde ogen.. ik vind haar niet sporen.

    Ja dat met haar opengesperde ogen en dat ze in haar clips veel met haar ogen knippert.. Dat vind ik dan weer iets eigen aan haar. Ik heb niet echt een andere artiest gezien waarbij dit typerend is. Stel dat ze euh ja.. 'gewoon' deed. Dan leken al die artiesten zo op elkaar xS Zo allemaal hetzelfde.. ;O Je kan haar idd niet sporen vinden ofzo. ;P Bij bijvoorbeeld Lady Gaga zou je ook kunnen zegggen dat ze niet spoort. Dat vind ik toch. :P Maar toch vind ik dat ze tenminste iets eigens heeft.. Oké, wel iets té apart maja.


    Ik wil een tuin vol egels

    AngelFox schreef:
    (...)
    Ja dat met haar opengesperde ogen en dat ze in haar clips veel met haar ogen knippert.. Dat vind ik dan weer iets eigen aan haar. Ik heb niet echt een andere artiest gezien waarbij dit typerend is. Stel dat ze euh ja.. 'gewoon' deed. Dan leken al die artiesten zo op elkaar xS Zo allemaal hetzelfde.. ;O Je kan haar idd niet sporen vinden ofzo. ;P Bij bijvoorbeeld Lady Gaga zou je ook kunnen zegggen dat ze niet spoort. Dat vind ik toch. :P Maar toch vind ik dat ze tenminste iets eigens heeft.. Oké, wel iets té apart maja.

    Ieder z'n smaak, zullen we maar zeggen :Y)


    ars moriendi

    Btw, Nicki Minaj mag idd bepaalde lichaamsdelen minder benadrukken. x) Vindk ook :S Maar ik vind haar geweldig vanwege haar rappen. xP Ik heb niet echt een andere vrouw horen rappen.. Zeker niet op zo'n tempo. :'D Ze kan goed normaal zingen en rappen. ;P Vind ik.

    Owja *poked signature* xD

    [ bericht aangepast op 27 juni 2011 - 22:49 ]


    Ik wil een tuin vol egels

    Tortuga schreef:
    (...)
    Ieder z'n smaak, zullen we maar zeggen :Y)

    Idd :p Maar tis niet dat ik bedoelde dat ik het oneens met je was ofzo.


    Ik wil een tuin vol egels

    AngelFox schreef:
    (...)
    Idd :p Maar tis niet dat ik bedoelde dat ik het oneens met je was ofzo.

    Je post was helemaal duidelijk! _O_


    ars moriendi

    Hondenkoekje schreef:
    mag ik even kotsen?