• Altijd als ik denk dat ik EINDELIJK uit die stomme put gekropen ben, val ik er weer gillend in. Één klein dingetje kan heel mijn zelfvertrouwen aan scherven maken en ervoor zorgen dat wéér mijn hele eetpatroon naar de klote is.
    Een stom plaatje met een vrouw die ik prachtig vind, die zoveel dunner is als ik ben. Ik ben zo jaloers op haar, ik wil ook zo'n figuur. Dat zal ik niet bereiken met het eetpatroon wat ik door dat plaatje weer gekregen heb, dat ik mezelf moet dwingen om iets te eten. Het word weer net zoals vroeger, want op het moment ben ik helemaal naar de klote..


    Ik ben gemeen xoxo

    Mudblood schreef:
    Je mag jezelf NOOIT, maar dan ook NOOIT vergelijken met die dunne personen.
    Daar krijg je echt een minderwaardigheidscomplex van.
    En trouwens, een beetje spek op de botten vinden mannen veel mooier dan zo'n graatmager skelet!


    dit bevestig ik zo hard....


    Ligt and Darkness are both very different..

    DIRK schreef:
    (...)
    Sporten, fitnessen, spinnen en opletten wat je eet. Done. Wegkwijnen in zelfmedelijden gaat je niet verder helpen.


    Sommige denken dat het zo makkelijk is, maar het is niet makkelijk. Zo'n paar maanden geleden zat ik echt in een zwart gat omdat ik dikker was geworden. Ik probeerde af te vallen, mijn oude dieet weer op te pakken maar dat lukte niet. En telkens keek ik naar hoe dun iedereen was en vergeleek ik mezelf met de rest. Toen werd ik weer kwaad op mezelf, begon ik weer te eten omdat ik me kut voelde. Het is een cirkel. Door het eten voel ik me niet fijn en doordat ik me niet fijn voel begin ik te eten.

    Gelukkig is dit weer voorbij.


    <3

    Als je weet dat je te veel weegt, kun je misschien naar een dieëtiste gaan. Ik verzeker je dat je dan weer fijner gaat voelen.


    <3

    DIRK schreef:
    (...)
    Sporten, fitnessen, spinnen en opletten wat je eet. Done. Wegkwijnen in zelfmedelijden gaat je niet verder helpen.


    idd, test gewoon ff hier of je BMI goed is, hoogstwaarschijnlijk valt het reuze mee --'


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    401 schreef:
    (...)

    Sommige denken dat het zo makkelijk is, maar het is niet makkelijk. Zo'n paar maanden geleden zat ik echt in een zwart gat omdat ik dikker was geworden. Ik probeerde af te vallen, mijn oude dieet weer op te pakken maar dat lukte niet. En telkens keek ik naar hoe dun iedereen was en vergeleek ik mezelf met de rest. Toen werd ik weer kwaad op mezelf, begon ik weer te eten omdat ik me kut voelde. Het is een cirkel. Door het eten voel ik me niet fijn en doordat ik me niet fijn voel begin ik te eten.

    Gelukkig is dit weer voorbij.

    Ik weet ook wat dit is hoor, ik heb het namelijk ook jarenlang gehad. Maar mensen om je heen worden er gewoon moe van als je er steeds maar over blijft zeiken. Als je het écht wilt aanpakken, en dan bedoel ik ook echt, minder je dat snoepen naar zo'n 95% minder en ga je sporten, sporten, sporten en verander je indien nodig je eetpatroon een beetje. Ik heb tegen mezelf moeten zeggen: oké, IK zit er mee dus IK moet dit zelf oplossen. Als je echt iets wilt, lukt het.


    ars moriendi

    Hooligan schreef:
    Join the club


    Numbers.

    Mijn BMI is 20. En ergens vind ik dat helemaal niet leuk.


    It's time to be happy again.

    Mudblood schreef:
    Je mag jezelf NOOIT, maar dan ook NOOIT vergelijken met die dunne personen.
    Daar krijg je echt een minderwaardigheidscomplex van.
    En trouwens, een beetje spek op de botten vinden mannen veel mooier dan zo'n graatmager skelet!


    en btw.. waarschijnlijk is heel veel gephotoshopt of hoe je dat schrijft! je kan echt niet denken dat iedereen hier soms een pustjes heeft en hun nooit.
    en er zijn veel minder modellen dan normale mensen dus hun stellen ecth niks voor! ik heb met hetzelfde gezeten ik wou ook zo worden maar serieus je word daar echt niet vrolijk van m'n ouders enzo hebben er weer voor gezorgt dat ik weer eet ik ben nu veel en veel vrolijker dan toen! en als je geen vette dingen enzo wilt eten is dat juist alleen maar goed maar je moet wel goed groenten en fruit eten!
    als je niks eet en je eet dan een keer wat dan denkt je maag: hee lekker eten dat houden we en dan gaat het omzetten in vet!
    dus was heb je nou liever?
    gewoon gezond eten en dan gewoon mooi figuur enzo of dat je niks eet opeens een vreetbui hebt en dan gelijk dikker bent geworden?


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Ik heb geen ovrrgewicht, ik ben dik in mijn hoofd. Dat is het probleem, dus mij vekovelen met bmi testen heeft geen nut.


    Ik ben gemeen xoxo

    Mudblood schreef:
    Je mag jezelf NOOIT, maar dan ook NOOIT vergelijken met die dunne personen.
    Daar krijg je echt een minderwaardigheidscomplex van.
    En trouwens, een beetje spek op de botten vinden mannen veel mooier dan zo'n graatmager skelet!


    You're the only one I wish I could forget

    Beleza schreef:
    Ik heb geen ovrrgewicht, ik ben dik in mijn hoofd. Dat is het probleem, dus mij vekovelen met bmi testen heeft geen nut.

    Ga dan naar een psycholoog. Als je weet wat er met je aan de hand is maar toch zegt dat niets helpt, wat heeft dit topic dan voor zin?


    ars moriendi

    Tortuga schreef:
    (...)
    Ga dan naar een psycholoog. Als je weet wat er met je aan de hand is maar toch zegt dat niets helpt, wat heeft dit topic dan voor zin?

    Omdat jeugdzorg geen flikker voor me doet.


    Ik ben gemeen xoxo

    Beleza schreef:
    (...)
    Omdat jeugdzorg geen flikker voor me doet.

    Je kan ook zelf gaan.Daar heb je jeugdzorg niet voor nodig. Zelf ben ik niet zo fan van psychologen,maar als je wilt kunnen ze helpen.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2011 - 11:21 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    (...)
    Je kan ook zelf gaan.Daar heb je jeugdzorg niet voor nodig. Zelf ben ik niet zo fan van psychologen,maar als je wilt kunnen ze helpen.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right