Ik ken hem van Quizlet, maar ergens anders heb ik 'm nog nooit gezien. En hij lijkt inderdaad op Jake T. Austin... Al moet ik zeggen dat Jake knapper is.
hahaha eerste keer dat ik harry zag, zo'n half jaar geleden zat ik echt naar Wizards of Waverly place te kijken om te zien of hij dat nou was want ik ben weer zo'n blondje die niet al die namen weet mwhahah! ;$
Reseda schreef:
Dus.. Mochten jullie ook nog vragen hebben nover wie Liam Payne, Zayn Malik, Niall Horan en Louis Tomlinson zijn.. Die horen er ook bij (:
Harry Styles is een zeventienjarige jongen opgegroeid in Holmes Chapel. Voordat hij auditie deed voor de X Factor zat hij in de groep "The White Eskimos", hij deed op zijn zestiende auditie voor de Engelse X Factor, hij ging met 3 keer "ja" door naar bootcamp en viel daar af, werd later terug geroepen samen met Niall Horan, Liam Payne, Zayn Malik en Louis Tomlinson. Samen werden ze gevormd als groep; One Direction, ze vielen af in de finale en werden derde.
Nu zijn ze bezig met het maken van hun eerste album. En ja, Harry Styles lijkt echt op Jake T. Austin, daar had ik ooit een topic over gemaakt. (: