• Ik zie steeds meer verhalen over hem maar wie is hij?
    Ik heb werkleijk geen flauw idee

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik ken hem van Quizlet, maar ergens anders heb ik 'm nog nooit gezien. En hij lijkt inderdaad op Jake T. Austin... Al moet ik zeggen dat Jake knapper is.


    Frankly my dear, I don't give a damn.


    v.l.n.r.Zayn Malik, Liam Payne, Niall Horan, Harry Styles, Louis Tomlinson.
    Beter bekend als de Engelse boy-band One Direction


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    NIAM schreef:
    één van de zangers van one direction!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    hahaha eerste keer dat ik harry zag, zo'n half jaar geleden zat ik echt naar Wizards of Waverly place te kijken om te zien of hij dat nou was want ik ben weer zo'n blondje die niet al die namen weet mwhahah! ;$


    we're beautiful and dirty rich

    Best grappig dat veel mensen het niet weten. 8D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Hij lijkt op een acteur die de 1uur films van Sherlock doet op nederland 1 (pas 2 x geweest ofzo hoor)


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    It's a guy who has something to do with onedirection. I don't like him.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    I do like him!!!!!
    He is so cute:9~
    En hij heeft echt zo'n mooie stem, je kan hem er zo uithalen(H)
    Hij is zo moooi:9~


    Who's amazayn, brilliam, extraordinharry, phenomeniall & fabulouis? Believe it or not, but it's 1D

    Horan schreef:
    Grapje zeker? ;D
    Harry Styles is 1/5 van One Direction:9~




    Goddelijk! :9~


    You never fail, unless you keep trying...

    Horan schreef:
    Grapje zeker? ;D
    Harry Styles is 1/5 van One Direction:9~



    Ivar Oosterloo.

    Reseda schreef:
    Dus.. Mochten jullie ook nog vragen hebben nover wie Liam Payne, Zayn Malik, Niall Horan en Louis Tomlinson zijn.. Die horen er ook bij (:


    Ivar Oosterloo.

    Arlene schreef:



    Harry Styles is een zeventienjarige jongen opgegroeid in Holmes Chapel. Voordat hij auditie deed voor de X Factor zat hij in de groep "The White Eskimos", hij deed op zijn zestiende auditie voor de Engelse X Factor, hij ging met 3 keer "ja" door naar bootcamp en viel daar af, werd later terug geroepen samen met Niall Horan, Liam Payne, Zayn Malik en Louis Tomlinson. Samen werden ze gevormd als groep; One Direction, ze vielen af in de finale en werden derde.
    Nu zijn ze bezig met het maken van hun eerste album. En ja, Harry Styles lijkt echt op Jake T. Austin, daar had ik ooit een topic over gemaakt. (:


    Ivar Oosterloo.

    Haha! :) dat zoveel mensen hem niet kennen!

    *serieus, 1D begint echt populair te worden, zelfs mensen in mijn klas hebben ze ontdekt*

    Neen ik ben geen fan


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    IK GA HEM WOENSDAG ZIEN <33333333


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Storytime schreef:
    (...)
    Wacht, was dat geen acteur?


    Haha neen, je verwart hem met Max :'D


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.