• Ik zie steeds meer verhalen over hem maar wie is hij?
    Ik heb werkleijk geen flauw idee

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Sapphira schreef:
    (...)

    Nee niks, hahaa, dat wilde ik gewoon even zeggen. (:

    Ah oke.


    -

    StJimmy schreef:
    (...)
    Wacht, was dat geen acteur?


    Nein, dat is hij niet.
    Misschien dat jij hem verward met Jake T. Austin?


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Flyfire schreef:
    Een dude uit one direction, die ontzettend veel op Max uit Wizards of waverly place lijkt 8D
    Ja inderdaad


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    StJimmy schreef:
    (...)
    Wacht, was dat geen acteur?
    ik denk dat je weet welke je bedoelt, die ene uit wizards of waverly place? hij lijkt daar heeel erg op haha

    [ bericht aangepast op 26 juni 2011 - 17:51 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Dus.. Mochten jullie ook nog vragen hebben nover wie Liam Payne, Zayn Malik, Niall Horan en Louis Tomlinson zijn.. Die horen er ook bij (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Hé, dat is mijn broer!]

    Sorry, ben melig.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2011 - 17:52 ]


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    twizzle schreef:
    (...) ik denk dat je weet welke je bedoelt, die ene uit wizards of wiverly place? hij lijkt daar heeel erg op haha

    Kan best,ik kijk het niet.
    Hij lijkt trouwens ook heel erg op een andere acteur. Hij heeft echt een typische Engelse kop.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ja, wie de fuck is die dude? 8'D
    Ik dacht eerst dat het een merk label was of zo xd


    =



    Harry Styles is een zeventienjarige jongen opgegroeid in Holmes Chapel. Voordat hij auditie deed voor de X Factor zat hij in de groep "The White Eskimos", hij deed op zijn zestiende auditie voor de Engelse X Factor, hij ging met 3 keer "ja" door naar bootcamp en viel daar af, werd later terug geroepen samen met Niall Horan, Liam Payne, Zayn Malik en Louis Tomlinson. Samen werden ze gevormd als groep; One Direction, ze vielen af in de finale en werden derde.
    Nu zijn ze bezig met het maken van hun eerste album. En ja, Harry Styles lijkt echt op Jake T. Austin, daar had ik ooit een topic over gemaakt. (:

    [ bericht aangepast op 27 juni 2011 - 18:33 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik wist het ook niet hoor hehe


    Alleen maar tranen van geluk

    En aangezien ikzelf niet genoeg van die Harry-plaatjes kan krijgen, nog een verduidelijking hoe hij eruit ziet (:


    JDN.

    harry styles is 1 van de 5 mensen van one direction. maar zayn malik is het hottsttee


    believe in your dreams, and follow them, in bad times stay strong. and find the power in yourself.

    Glameow schreef:
    (...)

    Dat zegt meer over jou dan over hem(cat)


    Dafuq?
    Mensen hebben toch het recht hem niet te kennen?
    Jezes...


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    NIAM schreef:
    één van de zangers van one direction.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Anitaaa schreef:
    Haha daar had ik ook geen idee van :p


    I was an angel living in the garden of evil