• Je gaat het nooit geloven, maar ongeveer hetzelfde :')
    Ik heb ook gedroomd over de tovenaarsoorlog x)
    Alleen liep ik tussen de gevechten, zag ik F. sterven,
    en volgde ik het Duel tussen Bellatrix en Molly :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Het was oorlog en ik was op duitsgebied en toen kwam er een puppy die mij redde en ik moest door de sneeuw kruipen en toen kwamen we utieindlijk uit bij de camping waar ik met hemelvaart zat, weird


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik moet heeel diep geslapen hebben, want het bleef zwart :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Mmm, vannacht niets, maar van de week dat ik zwanger was...:|


    Bad decisions make good stories.

    Ik droomde dat ik heel goed piano kon spelen, en dat we zo'n hele mooie, zwarte vleugel in huis hadden staan. Toen kwam mijn knappe overbuurjongen die speciaal voor mij een liedje ging spelen.


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.

    GayShark schreef:
    Ik droomde dat ik heel goed piano kon spelen, en dat we zo'n hele mooie, zwarte vleugel in huis hadden staan. Toen kwam mijn knappe overbuurjongen die speciaal voor mij een liedje ging spelen.

    Oeeh! :999


    Follow your dreams. They know the way.

    Ik heb gedroomd over Justin Bieber.
    That's all I can say <3


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Gaaf, Snape droom <3

    Mijn leukste droom was toen ik nog helemaal Twilight Obsessed was, en ik Edward Cullen ontmoette. Hij beschermde me tegen de kinderen die me pestten van de basisschool =P


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    RosaCullen schreef:
    Gaaf, Snape droom <3

    Mijn leukste droom was toen ik nog helemaal Twilight Obsessed was, en ik Edward Cullen ontmoette. Hij beschermde me tegen de kinderen die me pestten van de basisschool =P

    Aahaha ja gaaf je ,die Sneep toch :')


    Follow your dreams. They know the way.

    Haha, wat hebben mensen toch leuke dromen. Mijne zijn alleen maar zwaar depressief -.-'' Afgelopen nacht dat ik kanker geconstateerd kreeg en nog maar een paar weken te leven had. Daarvoor dat er zoveel fout ging dat ik van een flat afsprong -.-'' Heel gezellig allemaal. xd.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Created schreef:
    Haha, wat hebben mensen toch leuke dromen. Mijne zijn alleen maar zwaar depressief -.-'' Afgelopen nacht dat ik kanker geconstateerd kreeg en nog maar een paar weken te leven had. Daarvoor dat er zoveel fout ging dat ik van een flat afsprong -.-'' Heel gezellig allemaal. xd.

    Hahaha ja leuke droom hé. omg dat je daar over droomt ,echt raar.


    Follow your dreams. They know the way.

    Holy Kers. Ik heb vandaag ook over HP gedroomd. Ik droomde dat ik een toverstok onder mijn kussen vond, een echte, en toen zat ik ineens in een coupé met andere tovenaars, inclusief Hermelien en Harry Potter. Maar het erge was dat ik geen enkele spreuk wist. o.O

    OJA.

    En meteen daarna droomde ik dat ik rondliep in een hele grote bibliotheek en een boek pakte... Vaag. x)

    [ bericht aangepast op 26 juni 2011 - 17:43 ]


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Pyromaniac schreef:
    Holy Kers. Ik heb vandaag ook over HP gedroomd. Ik droomde dat ik een toverstok onder mijn kussen vond, een echte, en toen zat ik ineens in een coupé met andere tovenaars, inclusief Hermelien en Harry Potter. Maar het erge was dat ik geen enkele spreuk wist. o.O

    Hahaha lol! Wel leuke droom.


    Follow your dreams. They know the way.

    Die ga ik hier niet neerzetten, krijgen jullie een verkeerd beeld van me (clown)


    -