• kijk

    http://cdn.clammo.com/ti4g2kzlqt0p.jpg


    Vlieg met me mee

    Evelon schreef:
    (...)

    Hun bedoelde ik ook niet, ik ken ze niet..
    Ik vond het iedergeval gewoon raar als een 9 jarige midden in de nacht een acount aanmaken xD
    Ik zeg het gewoon in het algemeen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Ik zeg het gewoon in het algemeen.
    .

    oOhhww okeey (:


    What is youre favo scary movie?

    Was gisteren nog op café met Musa, Tecna, Flora, Stella, Bloom en Layla, kunnen die drinken zeg!


    And the Heavens Shall Tremble... | Atheism: A non-prophet organization.

    Tyrael schreef:
    Was gisteren nog op café met Musa, Tecna, Flora, Stella, Bloom en Layla, kunnen die drinken zeg!
    haah. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    ....

    [ bericht aangepast op 26 juni 2011 - 13:07 ]


    What is youre favo scary movie?

    We vlogen buiten, ze strippen als ze zat zijn, *zucht* altijd hetzelfde liedje


    And the Heavens Shall Tremble... | Atheism: A non-prophet organization.

    Jongens, waar zijn we mee bezig? Doe gewoon normaal, en beschuldig niet iemand als je geen bewijzen hebt.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Mayci schreef:
    jemig wat mis ik de tijd dat mensen van elkaar hielden op Quizlet. Het lijkt wel jaren geleden dat ik een nieuweling was en dat iedereen altijd vrolijk is.

    Dat is nog wel zo, vind ik. Maar sommige 'nieuwen' met bizar gedrag moeten gewoon op hun plaats gezet worden, blijkbaar. Kan ook niet zeggen dat ik het daar helemaal mee oneens ben, ze verpesten de sfeer ook wel.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    LetMeBe schreef:
    (...)
    Dat is nog wel zo, vind ik. Maar sommige 'nieuwen' met bizar gedrag moeten gewoon op hun plaats gezet worden, blijkbaar. Kan ook niet zeggen dat ik het daar helemaal mee oneens ben, ze verpesten de sfeer ook wel.


    Nieuwe leden weten nog niet hoe alles werkt. En wij zijn er NIET om hun op hun plaats te zetten maar om hen te hélpen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Orchideous schreef:
    Jongens, waar zijn we mee bezig? Doe gewoon normaal, en beschuldig niet iemand als je geen bewijzen hebt.
    Wij beschuldigen niemand. Wij zeggen gewoon dat er hier iets niet aan klopt. Een negen jarige die om middernacht een account aanmaakt en al op 3 verschillende proxies in aangemeld.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Wij beschuldigen niemand. Wij zeggen gewoon dat er hier iets niet aan klopt. Een negen jarige die om middernacht een account aanmaakt en al op 3 verschillende proxies in aangemeld.


    Nou en? Jullie zijn toch niet zeker dat het Sarita en Gaby zijn? En wat boeit jullie dat nou dat een negen-jarige om middernacht een account aanmaakt?
    Ik vraag me serieus af waar al dat respect naartoe is.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Orchideous schreef:
    (...)

    Nou en? Jullie zijn toch niet zeker dat het Sarita en Gaby zijn? En wat boeit jullie dat nou dat een negen-jarige om middernacht een account aanmaakt?
    Ik vraag me serieus af waar al dat respect naartoe is.
    Heb ik ooit gezegd dat het die zijn? Wat heeft dat nu met respect te maken? Jullie kunnen hier ook allemaal overdrijven hoor.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2011 - 13:16 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Heb ik ooit gezegd dat het die zijn? Wat heeft dat nu met respect te maken? Jullie kunnen hier ook allemaal overdrijven hoor.



    Jezus, heb ik iets over jou persoonlijks gezegd?
    En het is niet echt respectvol als ze hier al meteen gaan zeggen dat het een fake-account is enkel en alleen omdat ze negen is en om middernacht zich aanmeld.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Orchideous schreef:
    (...)


    Jezus, heb ik iets over jou persoonlijks gezegd?
    En het is niet echt respectvol als ze hier al meteen gaan zeggen dat het een fake-account is enkel en alleen omdat ze negen is en om middernacht zich aanmeld.
    Wel je quote me dus dan denk ik wel dat je het tegen mij hebt. Het is een fake account. Kinderen van 9 jaar liggen op dat uur in hun bed en kunnen het woord proxy nog niet uitspreken, laat staan er op zitten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ja, het enige dat je mag zeggen is dat de ouders onverantwoord zijn

    En als Flora en Stella aan de tequila beginnen, amai hoor ^^


    And the Heavens Shall Tremble... | Atheism: A non-prophet organization.