• inhoud komt er aan

    Ik zoek ook nog rollen voor deze story:
    * Harry's vriendinnetje
    * Payton's beste vriendin
    * Sommige mensen die zich willen aanmelden als schrijver die worden beoordeeld in de show (denk er wel aan het is dus niet persoonlijk maar Payton kan je afbreken)
    Invullen:

    Rol:
    Naam:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:

    Ik zoek ook nog een cover.

    Rol: Harry's vriendin!
    Naam:Eluna Savannah Ebrevano
    Uiterlijk: Eluna is een zuiderse type. Ze heeft lange, bruine haren en donkerbruine ogen. Als ze lacht heeft ze van die schattige kuiltjes in haar wangen, wat ze soms irritant vindt. Maar dat vinden de mensen schattig aan haar. Eluna is 1m68, slank gebouwd en heeft mooie rondingen.
    Innerlijk: Eluna is een heel sociale dame. Ze is een vlotte prater en zegt dan meestal haar mening. Ze is grappig, wat mensen heel leuk vinden aan haar. Eluna geeft ook veel advies, tips en weet hoe ze mensen kan troosten. Als ze iets wilt, dan gaat ze er 100% voor. Ze is een doorzetter. Eluna kan soms koppig overkomen of jaloers. Maar ze heeft niet veel negatieve kanten. Eluna haat mensen die liegen of bedriegen.

    Laat je iets weten? x

    [ bericht aangepast op 25 juni 2011 - 20:12 ]


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Belleza schreef:
    Rol: Harry's vriendin!
    Naam:Eluna Savannah Ebrevano
    Uiterlijk: Eluna is een zuiderse type. Ze heeft lange, bruine haren en donkerbruine ogen. Als ze lacht heeft ze van die schattige kuiltjes in haar wangen, wat ze soms irritant vindt. Maar dat vinden de mensen schattig aan haar. Eluna is 1m68, slank gebouwd en heeft mooie rondingen.
    Innerlijk: Eluna is een heel sociale dame. Ze is een vlotte prater en zegt dan meestal haar mening. Ze is grappig, wat mensen heel leuk vinden aan haar. Eluna geeft ook veel advies, tips en weet hoe ze mensen kan troosten. Als ze iets wilt, dan gaat ze er 100% voor. Ze is een doorzetter. Eluna kan soms koppig overkomen of jaloers. Maar ze heeft niet veel negatieve kanten. Eluna haat mensen die liegen of bedriegen.

    Laat je iets weten? x

    tuurlijk laat ik iets weten ^^